SBO Race - Lelystad - 24 maart 2008

Mijn formulieren zijn vandaag op de post gedaan, ga er dus van uit dat ze er maandag zijn, dan ben ik nog op tijd toch? En ik kan wel sorry zeggen dat ik zo laat ben, maar daar heb je nog niets aan natuurlijk :+
 
klopt idd, en dat is vanwege de uitloop van het evenement en de eis van het circuit om 17:30 klaar te zijn. wat je anders krijgt is sprintwedstrijden van 10 min ipv een race. in het verleden bij de sobw was het ook altijd zo dat de dagplanning tot het uiterste van de dag werd opgemaakt, en de mensen die als laatste moesten rijden altijd de lul waren als er wat gebeurde. dit kwam door een hoge opkomst waar wij nu ook naartoe aan het gaan zijn. het kan zelfs zo zijn dat ik de - 10 pk ook moet splitsen ivm veiligheid.

zoals het er nu naar uitziet zullen we wedstrijden hebben dit jaar waar er meer dan 100 man zullen zijn.
mochten we in de toekomst 150 man hebben zullen we weekenden gaan organiseren met op zaterdag vrij trainen +evt een endurance, opstapmogelijkheden oid, en op zondag een kwali en 2 manche's. het zal dan niet verplicht zijn om op de zaterdag aanwezig te zijn. op spa en emmen bv is dit mogelijk ivm overnachten etc etc. kan het op een circuit ivm overnachten niet zal het maar een 1 daags evenement met 1 manche zijn. de kosten van het inschrijven zullen dan ook anders liggen dan nu.
 
Last edited:
klopt idd, en dat is vanwege de uitloop van het evenement en de eis van het circuit om 17:30 klaar te zijn. wat je anders krijgt is sprintwedstrijden van 10 min ipv een race. in het verleden bij de sobw was het ook altijd zo dat de dagplanning tot het uiterste van de dag werd opgemaakt, en de mensen die als laatste moesten rijden altijd de lul waren als er wat gebeurde. dit kwam door een hoge opkomst waar wij nu ook naartoe aan het gaan zijn. het kan zelfs zo zijn dat ik de - 10 pk ook moet splitsen ivm veiligheid.

zoals het er nu naar uitziet zullen we wedstrijden hebben dit jaar waar er meer dan 100 man zullen zijn.
mochten we in de toekomst 150 man hebben zullen we weekenden gaan organiseren met op zaterdag vrij trainen +evt een endurance, opstapmogelijkheden oid, en op zondag een kwali en 2 manche's. het zal dan niet verplicht zijn om op de zaterdag aanwezig te zijn. op spa en emmen bv is dit mogelijk ivm overnachten etc etc. kan het op een circuit ivm overnachten niet zal het maar een 1 daags evenement met 1 manche zijn. de kosten van het inschrijven zullen dan ook anders liggen dan nu.

Ik snap het ook zeker wel, je hebt weinig andere opties, maar ik vind het alsnog erg jammer, ondanks dat ik het wel verwacht had.

Ennuhm.....wat dit betreft :

"mochten we in de toekomst 150 man hebben zullen we weekenden gaan organiseren met op zaterdag vrij trainen +evt een endurance, opstapmogelijkheden oid, en op zondag een kwali en 2 manche's. "

Jaaaaaahhhh maaak me gek :D Dat zou zo vet zijn! :winner:
 
Waarom zou ik een grapje maken het is niet als of ik zeg dat ik 1e wil worden maar de top 10 moet toch zeker wel een keer mogelijk zijn

dan denk ik dat je de top 10 in de s6 cup ietwat onderschat ...

pronk/sander/jack/erik/egt/raymond/gerrit/nicky ... hier noem ik al acht namen waarvan ik zeker weet dat je ze van je levensdagen niet bij kan houden (behalve als ze uitvallen) en dan rekenen we de seizoens verassingen niet mee ... en ook twan niet waarvan ik denk dat ie ook weer stage 6 gaat rijden

ik ben al dik tevreden als ik elke wedstrijd A rij ... denk dat jou doelstelling geen grote haalbaarheid geniet

Ter info: wie niet zijn startbewijs in orde heeft + betaling wordt geen uitzondering gemaakt en betaald gewoon 70 Euro voor een daginschrijving ipv gewone inschrijving van 50 Euro. Iedereen heeft tijd genoeg gehad en we hebben het meerdere malen gevraagd !

kan ik ook cash betalen mn telebanking wachtwoord enz ben ik kwijt duurt 2 weken om een nieuwe aan te vragen.

kan cash van het weekend gewoon langs komen brengen
 
Ter info: wie niet zijn startbewijs in orde heeft + betaling wordt geen uitzondering gemaakt en betaald gewoon 70 Euro voor een daginschrijving ipv gewone inschrijving van 50 Euro. Iedereen heeft tijd genoeg gehad en we hebben het meerdere malen gevraagd !
Ik wacht nog op een mailtje van uit jou kant
 
dan denk ik dat je de top 10 in de s6 cup ietwat onderschat ...

pronk/sander/jack/erik/egt/raymond/gerrit/nicky ... hier noem ik al acht namen waarvan ik zeker weet dat je ze van je levensdagen niet bij kan houden (behalve als ze uitvallen) en dan rekenen we de seizoens verassingen niet mee ... en ook twan niet waarvan ik denk dat ie ook weer stage 6 gaat rijden

HAMAN, IK STEUN PAULUS. HIJ IS IN IEDERGEVAL SNELLER DAN JOU DAT ZEKER...... :W (ik d8 af en toe dat je moest poepen in dat pak van je DAMN)
 
Last edited:
HAMAN, IK STEUN PAULUS. HIJ IS IN IEDERGEVAL SNELLER DAN JOU DAT ZEKER...... :W (ik d8 af en toe dat je moest poepen in dat pak van je DAMN)

Bedankt Alex.
Ha zie je wel Herman tenminste nog iemand die vertrouwen in mij heeft
whip.gif
 
Ik reedt 48 in het droge, en 53 in de regen @ foto. Lijkt me stug dat jij jij 51 in de regen reedt.... :)
Daarnaast hoef je je niet te schamen want de 50cc van Alex had ongeveer net zoveel vermogen als jouw s6 racer vorig jaar, en heeft Alex al 10 jaar ervaring ofzo :)
 
Jij weet niet hoeveel vermogen mijn racer vorig jaar had :rolleyes:

en ik kijk gewoon op mylaps en daar zie ik 51.650 staan en als ik dan de foto's bekijk denk ik dat het regende....
lijkt me toch vrij simpel
 
Jij weet niet hoeveel vermogen mijn racer vorig jaar had :rolleyes:

en ik kijk gewoon op mylaps en daar zie ik 51.650 staan en als ik dan de foto's bekijk denk ik dat het regende....
lijkt me toch vrij simpel

ook al had je 55pk paul het was droog, die tijd is van de tijdstraining je wedstrijd tijd was 1.01xx :D
 
Back
Top