This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Race - Lelystad - 24 maart 2008

ik vind dat de mensen ook rekening moeten houden met de keuze van kenny en inne..
want dit is natuurlijk een hele moeilijke keuze..
 
Anders geven we ze nog even de tijd en stel de besluitingstijd op een later tijdstip.

Ik ga dat hok maar eens ff klaarmaken +pippi+
 
Als je nu al gaat sleutelen hoef je het (als het niet doorgaat) niet over 5 weken te doen succes
 
kopie van sbo site

Update: 23-03-2008
Om 14u00 zal definitief de beslissing vallen over de eerste SBO race morgen. Rond deze tijd zal namelijk de eerste sneeuwwolk boven Lelystad hangen en is er bekend of het circuit onbruikbaar wordt voor morgen of niet.
 
ik zit eigenlijk klaar om de auto in te laden
Als ik de keuze had zou ik het doorlaten gaan en morgen verder zien
en de mensen die van ver komen kunnen dan zelf bepalen of ze het risico nemen of niet
 
Paulus....regen is ook helemaal niet erg, we hebben het hier over vorst, waar snapt niemand dat dan? En alleen vorst is ook niet erg, maar icm regen & (natte)sneeuw is dat gewoon kut.

De banden komen niet op bedrijfstemperatuur, dus grip is slecht, zeker als er nog eens natte sneeuw bijkomt en het hier en daar lekker vastvriest. Ik weet niet of je ooit wel eens in de vrieskou hebt gereden, maar zelfs met dikke winterhandschoenen is dat geen pretje. Als je alleen een leren lapje om je hand hebt, met een paar stukjes carbon erop...geloof me...dan vriezen je klauwen aan je stuur vast.

Dus je kan het in ieder geval niet vergelijken met de foto van vorig jaar...
 
Definitieve beslissing is genomen dus. Morgen wordt er NIET gereden op Lelystad circuit.

Ook al laten we het alsnog als trainingsdag doorgaan, dan hebben nog bijna de kosten van een gewone wedstrijddag (arts, officials enzo). Dus dan komt het kostenplaatje nog hoger te liggen dan aflassen en zal het dus evenzeer een harde financiële klap zijn.

Het is de slechtste start van het seizoen die we konden hebben op financieel gebied, maar mijn gevoel gaat meer voor de veiligheid, vooral van de nieuwe rijders en de kinderen ook in de pitbikes. De ervaren rijders zullen best met deze omstandigheden overweg kunnen, maar de combinatie van vorst/regen en/of sneeuw is gewoon niet veilig voor nieuwe mensen. Net zoals andere mensen al hebben gezegd: het is voor iedereen een hobby met fun en lekker rijden. Niet om de kansen vergroten op ongelukken of een hoop schade, fysiek en aan de machines.

De mensen die wilden rijden: ik hoop dat onze beslissing de juiste is geweest.
 
Last edited:
@pronk begrijp ik ook wel maar ik zou er niet nu over beslissen maar morgen ochtend
mensen die het niet aandurven kunnen dat zelf bepalen
 
Beetje op je teentjes getrapt ofzo
Wel als ik al 5x heb gelezen "hier in lelystad is het nu droog " .... "hier in rotterdam schijnt de zon" "hier in limburg heeft het net geregend". Etc. Je moet me gelijk geven...relevant is het niet.
 

Ik hoop voor jullie dat het morgen gewoon keihard gaat sneeuwen in lelystad, ik snap dat het een erg moeilijke beslissing is geweest, zeker op financieel gebied. Daarom ook mijn complimenten voor deze professionele beslissing, en deze complimenten staan los van mijn persoonlijke voorkeur om niet te rijden in dat kloteweer. Thumps up...
 
Jullie kijken naar het weer van vandaag. Wie zegt dat het morgen gaat sneeuwen (Dat zijn voorspellingen)? Het is toch neem aan duidelijk dat je alleen niet kan rijden als er sneeuw ligt, mochten alle voorspellingen uitkomen dan zou de sneeuw er slechts morgenochtend kunnen liggen en is binnen no time weer weg, blijven liggen doet het zowiezo niet! Een erg grote teleurstelling dus, en aangezien het aantal wedstrijden dat er zowiezo al is denk ik dat het niet handig is om gelijk al te beginnen met wedstrijden laten vallen, dat geeft je voor het hele seizoen helemaal geen speling meer. Die ervaring hebben wij zelf uitgebreid met het pocketbiken.

Kortom, gewoon door laten gaan, Lelystad ligt vlak bij het IJselmeer waar het snel een paar graden warmer is, de kans op sneeuw is minimaal, en regen mag de pret nooit drukken!

Gr Melvin
 

jou begin ik ook goed irritand te vinden, LEES is even alle argumenten van de SBO organisatoren eens!.

En dat jij regenbandjes heb leuk voor je, maar die heeft iedreen. maar niemand heeft spike's die je voor vorst en gladdigheid wel nodig heB!!!