SBO Race - Lelystad - 10 Mei 2008

Tegen gewicht valt inderdaad niet op te tunen, zeker niet als de concurrentie meer dan 15kg lichter is, en deze ook nog eens in een raceteam rijden die erg goed weten waar ze mee bezig zijn! Daarom ga ik niet op zoek naar meer vermogen (hoewel, ook wel een beetje natuurlijk, stilstand is achteruitgang)maar naar de continuiteit van het vermogen op de baan en de kg's.

Het is ook zeker geen excuus...maar ik zou het mezelf een stuk makkelijker maken als ik wat lichter zou zijn. Of ik moet gewoon mijn muil houden en lekker elke keer de 3e/4e plaats pakken, maar zo zit ik nou eenmaal niet inelkaar :winner:


Daarom is het wel jammer dat er banen als amsterdam verdwijnen.
 
dus neem ik aan dat ze het andere niet uitzenden dan? of is dat al uitgezonden? kan je dat dan ergens herbekijken ? thnx
 
euh... belt Veronica. "sjah, we zijn het tweede tapeje kwijt, dus in Lelystad komen we weer filmen" 8P
Kunnen we die griet dan deze keer niet op een scooter zetten die eerst giga-veel toeren maakt waarna dan ineens de koppeling inkomt??

Dát zal interessant filmmateriaal geven. (ik zou dan wel de SBO-bus wat verder uit de buurt zetten....) +ralf+
 
was het weer die chick die een aantal jaar geleden op berghem was ...

zelf ook veel zin in lely ga hard mn best doen om in de a te komen
 
Back
Top