SBO Race 6 September Emmen

Ik ga Emmen waarschijnlijk niet mee rijden :( Ik heb gister twee keer kort achter elkaar m'n schouder uit de kom gehad. En nou werd mij verteld dat ik een maand met een mitella moet lopen...

Zit nu nog op Kreta dus als ik vandeweek terug ben ga ik nog even naar een dokter in Nederland en kijken hoe het zit. Ik hoop zo hard dat ik kan rijden. Afwachten dus.
 
Ik ga Emmen waarschijnlijk niet mee rijden :( Ik heb gister twee keer kort achter elkaar m'n schouder uit de kom gehad. En nou werd mij verteld dat ik een maand met een mitella moet lopen...

Zit nu nog op Kreta dus als ik vandeweek terug ben ga ik nog even naar een dokter in Nederland en kijken hoe het zit. Ik hoop zo hard dat ik kan rijden. Afwachten dus.

Hopelijk is het minder erg als bij me vader. die heeft hem ook 1 keer uit de kom en 1 keer bijna gehad.
moest 4-6 weken rust houden en voor volledige genezen 8-10 weken. zit nu wel al (week 3) bij fisio en dat werkt wel oefeningen enz iedere dag.

Ben trouwens zelf ook afwezig.
 
volgens mij kun je altijd trainen op emmen, mits er geen verhuur oid is. je moet altijd ff bellen van tevoren. zo is het altijd geweest iig.
 
Hopelijk is het minder erg als bij me vader. die heeft hem ook 1 keer uit de kom en 1 keer bijna gehad.
moest 4-6 weken rust houden en voor volledige genezen 8-10 weken. zit nu wel al (week 3) bij fisio en dat werkt wel oefeningen enz iedere dag.

Ben trouwens zelf ook afwezig.

Chill :X

Ik hoop dat het meevalt. Kan m nu opzich wel wat bewegen zonder pijn. Maar nog lang niet ver. Morgen dokter bellen voor een afspraak en dan zien we wel verder.
 
Chill :X

Ik hoop dat het meevalt. Kan m nu opzich wel wat bewegen zonder pijn. Maar nog lang niet ver. Morgen dokter bellen voor een afspraak en dan zien we wel verder.

Anders maar BB drinken... is ook een oudsch medicijn :W

Maar wat heb je nou gedaan dan door hem zo te slopen? :p
 
Anders maar BB drinken... is ook een oudsch medicijn :W

Maar wat heb je nou gedaan dan door hem zo te slopen? :p

Dat is een medicijn wat ik voorlopig ff niet hoef vriend :p

Jezus EW, wat heb je nu weer geflikt man :W
D.J. moet ik je nog ophalen de 6e?

Ik heb eigenlijk niks speciaals gedaan. Ben op vakantie compleet verkeerd op t water terecht gekomen. That's it eigenlijk. Je verwacht t niet he :+
 
Back
Top