sbo monobike battle

Als je ff terugleest Kerv....dan zie je dat monobiken niet meer bestaat wegens een dodelijk ongeval...helemaal kut dus :'(
 
pfff als je ff terug leest zijn er nog 100 mensen die dat niet willen ... soms... :@

en over dat watersport ding ... ag veel plezier maar et lijkt mij idd drie keer niks
 
karten doe ik het liefst op een buiten baan daaris het nu te koud voor ... en ga niet een kartbaan rijde met 3 verdiepingen daar ben ik te zwaar voor

dusse tenzij iemand een level kartcircuitje indoor weet heb ik er geen zin in

moet dan ook nog is een keer centraal gelegen zijn
 
karten doe ik het liefst op een buiten baan daaris het nu te koud voor ... en ga niet een kartbaan rijde met 3 verdiepingen daar ben ik te zwaar voor

dusse tenzij iemand een level kartcircuitje indoor weet heb ik er geen zin in

moet dan ook nog is een keer centraal gelegen zijn


Hoezo buiten is te koud ,vorige week 100 ronden van berghem gereden en was gewoon goed te doen + zijn 200cc karts dus gaat gewoon goed rond.
komende woensdag weer trouwens.
 
aangezien ik nu al 2 maanden in 25 graden zit zal ik et snel koud hebben :P

ik kom woensdag weer thuis dan zal ik is ff contact opnemen met de kartbaan en kijken wat voor dingen er geregeld kunnen worden

met bekers enz ... net als het monobiken vroegah

dus vanaf donderdag kunnen jullie meer verwachten
 
Kun je nergens in nederland meer indoor monobiken dan?
in belgië zijn er iniedergeval veel indoorbanen mee gestopt na dat dodelijk ongeval.

edit: Goes is volgens mij maar 4 keer in het jaar oid, las ik iniedergeval op hun site :)
 
Back
Top