SBO Demo Motordagen Sluiskil

Moet je via het formulier contact die op de SBO site staat ook aangeven in welke klasse je mee wil doen? Vas wil namelijk op zijn zip en op mijn frame mee doen (dan betaald hij ook 2x inschrijfgeld). Hoe zijn de klasses daar verdeeld?
 
Moet je via het formulier contact die op de SBO site staat ook aangeven in welke klasse je mee wil doen? Vas wil namelijk op zijn zip en op mijn frame mee doen (dan betaald hij ook 2x inschrijfgeld). Hoe zijn de klasses daar verdeeld?
dan moet hij alleen wel een dagverzekering bijkopen als hij op die van jou wil rijden. indeling van klassen is volgens het reglement. het is een demosprint dus is er verder ook geen finale etc etc.

Kan je op de demo dagen ook prijzen winnen ? of dat niet ?:p
ik wil voor jou wel een bosje bloemen meenemen als bij de eerste 3 zit ;)
 
Ook voor mij kenny? net besloten dat ik daar aanwezig ben :D


*edit: Geef de 1e 6 blikjes go-fast de 2e 4 blikjes de 3e 2 blikjes en mij een tree :D
 
dan moet hij alleen wel een dagverzekering bijkopen als hij op die van jou wil rijden. indeling van klassen is volgens het reglement. het is een demosprint dus is er verder ook geen finale etc etc.

Oke dus dan moeten we 3x inschrijfgeld betalen, 1x voor mij en 2x voor Vas + dagverzekering, wat kost tie? En kunnen we alles op 1 "contact" forumulier zetten van SBO?
 
als niet sbo lid, wil ik graag meedoen aan deze sprint. als ik het goed begrijp moet ik dan 50 euro overschrijven op de sbo rekening, maar hiervan krijg ik toch 30 euro teruggestort als je het vestje terug inleverd he?

moet je dan ook allerlei vijzen enzo borgen? of is dat niet nodig?
 
Inderdaad, die 30 Euro krijg je op het einde van de dag cash terug na inlevering hesje.

ivm borgen idd. Is veiligheid.
 
Inne is er op deze demo dag ook een bodyprotector nodig?

lees het regelement van stichting sbo Sprint !!!!!!! Tuurlijk moet je wel een protector nodig hebben :!




Vorige week ingeschreven ! fryslan boppe aanwezig denks. Slapen in de sporthal heb ik gehoord naast me scooTTa -:-
 
johnny wnr kom je me nog is op me kloten geven want, anders komt er weer niks van...
en protector is al geregeld alleen het geld nog is over maken:p
Wordt weer wel gezellig inne... mogen we de bbq weer mee nemen:love:
 
teringeind rijde..
maar tog kom ik:)

eerst @ X-days allebij de dagen
dan nog dagje sluiskil

dat weekend moet nietmeer kapot kunne..

alleen nog hopen op mooi weer..
graadje of 20 a 25 is mooi..
moet niet al te warm zijn aangezien ik alleen ARKO heb
in me auto:p


zie jullie daar:D
 
een vraag..

zoals sbo rijders moete alles borgen

geld dit ook op sluiskil voor mensen die geen sbo rijden?
die zich gewoon een daglicentie halen.?

wat zijn de eisen waaraan de scooter moet voldoen precies??

of is dit precies hetzelfde als SBO regelement?


tnx.
 
niet SBO leden hoeven niet te borgen.

niet SBO leden zijn ook niet verplicht om een protectie vest te dragen, maar wel volledige kleding etc.

voor de rest is alles hetzelfde als voor SBO leden.

SBO leden moeten wel volledig voldoen aan de SBO reglementen, omdat zij gebruik maken van de SBO verzekering.

niet SBO leden maken gebruik van een normale dagverzekering.
 
Back
Top