SBO Demo Motordagen Sluiskil

Dat hij 2 dagen leuk liep wil niet alles zeggen he:p Maar ik ga mijn best doen in Zoetermeer, het vermogen is aanwezig.

aha dus daar reed ik de hele tijd tegen :W, ding knalde goed hoor :~. Nog gefelciteerd met je 2e plek :).




Was echt een gezellige dag. Aardig vaak geknalt. Maar dat was ook de bedoeling :love: Lekker branden denks.
Avond ervoor was ook erg gezellig met de SBO crew 8), de borrels en de bbq smaakten prima !


Nog een top sprint erbij :love:
 
aha dus daar reed ik de hele tijd tegen :W, ding knalde goed hoor :~. Nog gefelciteerd met je 2e plek :).




Was echt een gezellige dag. Aardig vaak geknalt. Maar dat was ook de bedoeling :love: Lekker branden denks.
Avond ervoor was ook erg gezellig met de SBO crew 8), de borrels en de bbq smaakten prima !


Nog een top sprint erbij :love:

Dankje, Ding van jou knalde ook echt hard. Vooral bij de start kwam de jouwe super weg. Succes op Zoetermeer en nog gefeliciteerd met je 1e plek :)
 
Machiel Gezellig was het zeker:) maar kwam ook door de bbQ die we bij hadde:W

Ja zeker wel gezellig :W

SBO%20Vrije%20Sprint%20Sluiskil%2010.jpg



:+
 
Top weekend. Top sprint. En het hele dorp Sluiskil, zò vriendelijk allemaal !


Sbo Crew : Nogmaals Thnx het was Toppie en super gezellig +ralf+
 
zijn de tijden nog ergens terug te vinden??
off??

in rotterdam hebbe paar vriende vanme nog naar de tijde zitte kijke..
maar in sluiskil hebbe ze naar topsnelheid zitte kijke..
waar ik dus weinig aan heb:p

vond sluiskil eerlijk gezegt niet echt de moeite waard..
x-days ware stuk gezelliger!!

1e paar races in het gras teruglopen.. drama

toch achteraf een leuke herinnering...
 
heey jasper miss moest je je uitlaat vast zetten was miss je zuigrt niet ontploft :p Als je je nog kan herrinere op go fast die gek met die rood zwarte fredmotoren zip ;) jij bgrijpt um wel
 
Back
Top