SBO Demo Motordagen Sluiskil

Razma

Well-Known Member
Op zondag 8 juni is er een demo/vrije sprint in Zeeland, namelijk tijdens de Motordagen in Sluiskil.

Overnachting is mogelijk op een nabijgelegen sportcentrum (voor dat weekend de camping) en zelfs ontbijt is mogelijk (voor wie bijv. van de X-Days komt). Het is erg goedkoop, maar exacte prijs heb ik nog even niet.

Praktische informatie (prijs etc) ivm inschrijvingen staat @ SBO site, evenals inschrijfwijze etc. Er zijn slechts een beperkt aantal inschrijvingen mogelijk voor niet SBO leden én vooraan aanmelden/betalen is noodzakelijk (max 100 plaatsen)

Let wel, de baan is 100m, maar bijna wel zeker mét tijdsmeting.

10 Euro voor SBO startbewijshouders
20 Euro + 30 Euro borg hesje voor rijders die geen SBO startbewijs hebben

Inschrijven :
Maak het geld over op rekening nummer 40.02.19.069 (10 Euro SBO-rijders, 50 Euro niet-SBO rijders) op naam van Stichting SBO met als mededeling 'Demo Sluiskil' en zend daarna via het contactformulier op de SBO site je gegevens voor de deelname + vermelding Sluiskil

De deelnemerslijst wordt op de SBO site bijgehouden, niet op het forum hier !!!

Website:
http://www.motordagensluiskil.nl/
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

alle sbo scooter rijders mogen inschrijven, dus jij ook :#

edit: schakels natuurlijk ook 8P

mooi zo :W dan ga ik morgen eventjes geld overmaken en de sprintscooter die nog in de schuur staat, binnenkort even aanslingeren :+ ( of gewoon met het stage6 hok knallen :p )
 
tis wel 2.5 uur rijden voor mij maar een vrijesprint is altijd wel lachuh

vraagje: is er ook nog stalling voor de scooters dan als je blijft overnachten? ivm open kar en dergelijken
 
mooi zo :W dan ga ik morgen eventjes geld overmaken en de sprintscooter die nog in de schuur staat, binnenkort even aanslingeren :+ ( of gewoon met het stage6 hok knallen :p )

als ik jou was zou ik op je stage6 hok gaan.
sprinten tegen tom en eric :p
 
Back
Top