This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO @ Automaxx 29 juni

Ik ben erook
Maar het is idd Naast het walibi world pretpark gedoe
op een terrein,hier worden meerdere events gehouden
Ik woon in de buurt dus

Maar op de site met het programma http://www.te2automotive.nl/index.php?id=132

Staat :Wil je het hele weekend vertoeven op AutoMaxx Summer Edition, dan kun je vanaf donderdag 29 juni een weekendticket nemen. Met een weekendticket kun je met je auto en je tent het terrein op. Je kunt je weekendtickets aan de deur verkrijgen. Je betaalt dan de deurprijs (zie schema hieronder). Weekendtickets zijn verkrijgbaar vanaf €40,- per stuk en zijn geldig per persoon.Wil je op zaterdag of zondag een dagbezoek brengen aan AutoMaxx Summer Edition, dan kun je ter plaatse een dagticket a €15,00 scoren.

Er staat dus niet dat je donderdag of vrijdag ook een dagkaartje kan kopen:S
Ik heb al een mailtje gestuurd hopelijk is het een foutje ofzo want ik ga egt niet een weekendkaart halen van 50 euries voor donderdag
 
Zouden jullie het leuk vinden om tijdens de pauzes (waar de motorstunters rijden) een groepsfotoshoot te doen ?

(beetje zoals de SBO races in Emmen)
 
Razma said:
Zouden jullie het leuk vinden om tijdens de pauzes (waar de motorstunters rijden) een groepsfotoshoot te doen ?

(beetje zoals de SBO races in Emmen)



Lijkt me wel een vet idee :W, wordt het omgeroepen als het evt gaat gebeuren?
 
voor de mensen met een tomtom of ander navigatiegebeuren

Walibi World

Spijkweg 30
8256 RJ Biddinghuizen
NEDERLAND

gvd weer 230km rijden. het is ook altijd een eind weg.
 
Razma said:
staat hier eerder in het topic dat dat niet hoeft
er zijn ook gewoon dagtickets :*


er staat ook dat je met een dagticket om 19.00 weg moet zijn :*
 
moet helaas gewoon werken morgen had er graag bij willen zijn maar is het niet een ide om het op tijd aan te geven voor groeps foto zal wel mooi zijn de hele sbo bij elkaar
 
Nick vrij gekregen ?

En ik kom niet kijken, heb geen vervoer. anders was ik wel gekomen.
Alleen mensen zitten wel te zeiken dat het op een donderdag is en dat ze dan moeten werken.
De meeste meetings is op zondag, dan moet ik elke keer vrijnemen.
dus zeur niet.

Oi