SBO @ Automaxx 29 juni

Bij nader inzien moet de film nog ff wachten me pc liep net vast na 1 maand aan te hebben staan :S dus moet anders de film weer 1 uur lang op me pc zetten..
en moet over 5 uurtjes werken :S
dus morgenmiddag online denkz ik :)
oi!!
 
joel verloor op een kleine meter van die motor.

voor mij was het wel een leuke dag sonic liep redelijk tijd van 7.80 gereden net iets langzamer als vorige keer.

volgende meeting moet hij echt harder gaan.

boosheid van RR ging erover. hij stond bij start en viel uit dus hun ding rennerskwartier in en maken. ding gefixt komen ze bij de start was de volgende ronde in hun klasse al bijna begonnen dus kenny heeft ze niet meer toegelaten omdat ze gewoon telaat waren. ze hadden immers hun kans gehad.

RR coureur reageerde beetje boos. hek gooien middelvinger opsteken en motherfuckers roepen enzo.

op naar zoetemeer :)

iemand nog pics van een mat zwarte sonic genomen?
 
volgens mij heb ik daar pics van, alleen die staan op de camera van Inne dus die komen morgen pas online :).
 
het was wel een chille dag :).. lekker weer , lekker rustig .

niet van die halve zolen sjonnies ofzo 8P , niet te veel publiek , het publiek dat er was ging wel met hun dikke plofhoofd voor de tijdsmeting borden staan :L hanzen!

ik moet wel toegeven dat dit de beste sbo meeting is kwa tijdsmeting waar dit keer niks op aan te merken was , en de keuring was ook beter ! :W

dus kwa organisatie top !
 
[evolution] said:
al die mac terror :p ik vindt jullie maar TUIG :W



nohhhhh roep dit niet te vaak, wij zijn wel de mensen die jouw weg kunnen laten... met nadruk op KUNNEN..... :+ :+

wij zijn rlx, geen tuig :p naja uitgezonderd Den Haag dan :* :+
 
[evolution] said:
al die mac terror :p ik vindt jullie maar TUIG :W

waar zat jij dan toen het afgelopen was :+


inderdaad misschien een idee om volgende keer de tijdsmetingborden iets hoger te plaatsen, kwam vaak voor dat je niks kon zien door mensen :)
 
Back
Top