SBO @ Automaxx 29 juni

damn echt super lijpe foto's volgens mij was het wel een geslaagd dagje!

beste SBO meeting tot nu toe?
Ook leuke foto's allemaal :), weet iemand wat Wim heeft gereden?

Oi
 
DennisM. said:
Joel had 6,74 en jerno had topsnelheid van 124,9

Ik verprutste mijn start in de halve finale waardoor ik derde werd :rolleyes:

Maar ik had jouw tijd wel goed ;)

Ik dacht dat kenny zei dat joel 6.6 had gereden. Gewoon als snelste, niet perse finale run

Machiel. said:

Hij gooide een hek omver, stak middelvinger op en zei kankerjoden over de crew(wel zo zacht dat hun het niet hoorden). Omdat zijn scooter uitviel toen ie aan de start stond en later niet meer aan wou. Toen mocht ie niet meer sprinten (was al in finale runs). Dit is wat ik erover gehoord heb. Maar iemand van de crew kan dat vast wel even goed uitleggen
 
Machiel. said:


Wat ik weet is dat ze een finale sprint moesten rijden, toen viel de scooter uit en vroegen ze of ze even mochten kijken wat er aan de hand was. Ze hadden even de tijd, dus werden de andere sprints vast gereden. Maar toen duurde het erg lang en werd er verder gesprint en toen kwamen ze met de sonic en mochten ze niet meer rijden, en waren ze boos. de rest zal door hun zelf wel verteld worden.
 
Eerste geworden met de 100% HD - sonic in Scooter Special. Gelukkig (voor mij) viel RR - tuning tijdens de finale uit (heb nog niet gehoord wat het precies was, maar in ieder geval succes)...

grtz
 
Inne waar mogen de foto,s staan ? of staan ze goed zo miss kunt u ze effe onder elkaar doen anders fiks is het zelf morgen

HD sonic paar pagina,s terug staat een foto
 
Zo ook terug, zal dalijk paar foto's posten. Meeste foto's die ik heb gemaakt waren voor de site, meeste zullen me wel als plaatsvervanger voor Ralf hebben zien liggen langs de vangrails :p

Verder geslaagd dagje, alles liep goed, wat weinig sprinters en bezoekers maar was zeker tovv :W Zeker de sprint van joël tegen die Honda Black Bird 1100 cc die joël op nog geen meter na verloor na 150 m :W. Die neger had echt alle vermogen nodig om joël voorbij te gaan :D :D :D

Verder met de crew de mac in Lelystad geownd, ben benieuwd wanneer we daar een toegangsverbod krijgen :D
 
Last edited:
was een geslaagd dagje :D rustig (iets van 34 scooters ?) maar zeker de moeite waard.

helaas liep de street erg kut onderin, en krijg hij bij een km of 20-30 pas goed vermogen.
dit hoop ik wel op te lossen voor de volgende sprint ;)

rrtuning: scooter viel uit voor een sprint, en ze kregen hem niet meer aan. Na wat sleutelen (denk ik) kwamen ze terug en waren de andere al bezig met rijden en waren hun gediskalificeerd (denk ik)

de rest staat boven al vermeld :D

heb wel me eigen tijd verbeterd naar 8.3 (schaam me nog steeds een beetje)

edit// joel: vet filmpie :W wat zal die zich kut gevoeld hebben tegen een ''brommer''
 
Arthur, we kunnen wel een keer kijken wat mijn lichaampje doet op je street kwa tijd :rolleyes:

Wanneer komen de foto's inne :)?

EDIT:// dat filmpje met joel is te vet :D, wie had er nou gewonnen?
kijk kenny ook juichen dan :D. te mooi moment :*
 
DSCN2047_klein.jpg


DSCN2048_klein.jpg


DSCN2049_klein.jpg


DSCN2051_klein.jpg


DSCN2054_klein.jpg


DSCN2055_klein.jpg


DSCN2058_klein.jpg


DSCN2059_klein.jpg


DSCN2060_klein.jpg


DSCN2061_klein.jpg


DSCN2062_klein.jpg


DSCN2063_klein.jpg


DSCN2064_klein.jpg


DSCN2067_klein.jpg


DSCN2068_klein.jpg


DSCN2071_klein.jpg


DSCN2072_klein.jpg
 
Back
Top