saaiu avond

Ok ik zeg vooraf al, noem me maar gek, stom whatever... ik heb me vermaakt. Je hoeft het ook heus niet te geloven.

Vrijdag 18 Januari, één van de dagen die ik nooit van me leven zal vergeten.

Sebas heeft geen dagboek, althans niet een materiale, wel een immitariale; al mijn vrienden en vriendinnen.

Het is vrijdag, Sebas word wakker en zet zijn wakker nog maar een uur later. Ik ben toch vrij van school, althans dat maak ik er zelf van. Om 10.45 besluit ik toch maar eens te douchen. Heb afgesproken 11.00 bij Mark G. een vriend van me te zijn en die ff op de scooter naar school te brengen, die een uurtje les heeft en hem daarna weer op te halen. In de tussentijd zal ik even naar school gaan en daar even bij kletsen en choken met wat vrienden. Aangekomen op het Amsterdams Lyceum zat iedereen te geilen op me 70cc scooter, die dus voor de wet een motor is. Vriend afgezet en door naar school, waar ook weer even gegeilt werd op mijn 70cc geweld. Beetje lopen lullen en maar met een groepje naar de Albert Hein, waar René L. een Penthouse had gestolen. Terug op school aangekomen de grote naaktposter tussen het roosterbord gehangen besloot ik maar weer eens Mark G. op te halen. Na even wachten kwam hij, samen met Sietse school uit. Ik zou met Mark G. naar de Beverwijkse Bazar gaan. Uiteindelijk kwamen wij erachter dat deze gesloten was en besloten we terug naar zijn school te gaan en daar met wat andere vrienden te gaan choken en de stad in te gaan. Daar aangekomen was Sietse en Karish er al. Even gewacht op Nawid en Carlos en nog wat mensen waarvan ik nu niet even op de naam kom. Gechocked, gechocked en nog eens gechocked en heel erg gelachen. Ik had afgesproken met Akaash om een kaartje te halen voor een aankomend feest, TeQnology. Akaash meost overwerken en het ging dus niet door. Thuis even gegeten, beetje nagespaced en Igor P. gebeld over de plannen van vanavond. We zouden gewoon uitgaan en ik moest maar meteen naar hem toekomen. Sebas zich even opfrissen en naar Igor P. die verteld dat ik een overgetelijke avond zou krijgen. We liepen door naar Dax P. en Igor vertelde dat hij een auto had gekocht voor 75 gulden waarmee we zouden gaan rijden. Zonder rijbewijs, minderjarig, geen APK, geen verzekering en geen wegenbelasting. Tot mijn verbazing had Dax P. er echt een gekocht. Igor P. waarvan ik weet dathij kan rijden hadden we besloten dat hij maar het meest moest rijden. Door de stad beetje toeren, het was dan wel een oude Opel Corsa 1.2 benzine motor maarja. Wij nog even 10 euro getanked en olie bijgevult en op naar de tocht naar de stad. Met heel veel omweggetjes naar de stad, geprobeerd verscheidene mensen op te halen. Uiteindelijk hadden we René L. opgehaalt en gingen we verder met z'n vieren. Af en toe reed er wel eens een politieauto ergens maar opzich had deze geen reden ons ergens voor aan te houden. Naja, hij had deze wel maar de auto viel niet bijzonder op van buiten. Uiteindelijk in de stad aangekomen, even een alcoholvrij drankje gedronken en weer gaan boeken met die auto, naar Sloterdijk dit keer. Over de snelweg met 130km/u, daar had het 1.2 litertje wel moeite mee maar het ging nog best lekker. Daar even lopen stunten, 90 graden spins. Optrekken met piepende banden... en maar weer terug naar de stad. Zien we op de halte een stel gozers van onze school staan. Wij toeteren en express omkeren en weeeeer met piepende banden voorbij rijden. Ze geloofden hun ogen niet en wij zelf ook niet. Weer even de stad in gegaan, paar tentjes bezocht. Begon er opeens een behoorlijk vies dik koe tegen Sebas op te rijden. Die snel naar de bar ging voor een cola. Het was Sebas ze beurt om terug te rijden, ik rij de auto netjes van onze parkeerplaats en sta voor het stoplicht te wachten. Komen er twee motor agenten aanlopen. Gelukkig lopen deze straal langs onze auto maar me hart sloeg wel even 4 slagen over. We gingen weer naar Sloterdijk, stukje snelweg. En daar even schuren met 120km/u op de doodstille wegen. Wonder boven wonder geen ongeluk gebeurd, wij weer terug naar Amsterdam centrum om 2.00 's nachts. René L. afgezet. Igor P., Dax P. en Sebas auto geparkeerd en lopend weer naar huis. Het is nu alelmaal zo een klein uurtje geleden en ik kan het nog steeds niet geloven.

Wie moet ik bedanken voor dit mooie leven? Ik zal vast wel het één en ander vergeten zijn maar dat vul ik wel weer aan.

// Uurtje geleden dat ik het getypt had en gemailt naar een van me beste vriendinnen. Was dus de nacht van vrijdag op zaterdag.
 
Last edited:
Originally posted by sf


ik kom daar ook regelmatig, de sfeer bij ons is best relaxed, grote groep bekenden (dat scheelt best veel) verder word je daar door elk donker getint persoon nagekeken, ruzie heb je er zo, vooral bij de n*g*rzaal, live/concertzaal is af en toe ook wel gezellig, in de trance zaal ook wel, tja, is wel een leuke tent, maar misschien toch iets te groot.
wij hadden gedobbeld int cafe, flink tempo zuipen dus, wouden daarna nog uit, maar een paar zochten het al niet meer, dus maar daar gebleven, beetje zuipen, wel gezellig.
damn, nog koppijn

In die live concertzaal waren we ook nog ff ja, was wel lachuh, de muntjes opgemaakt daar :) Verder was het wel leuik ja, maarja sfeertje niet echt.
 
Originally posted by Stealth^


omdat?

jaaa...ik heb geen zin om zo'n heel verhaal te gaan typen....maar ik zal het dan maar in het kort doen :)
Vrijdag uit geweest ...vet veel gezopen kei gezellig.

Zaterdag met een meid naar de bios geweest (Ocean's eleven).
De film was om 23.30 uur afgelopen en normaal zou ik binnen zo'n 15 a 20 minuten thuis zijn. Maar ik ging ff die meid naar huis brengen (is wel zo beleefd :)) en toen we bij het huis aankwamen zagen we dat haar ouders niet thuis waren, dus gingen we naar binnen. Nou...Ik was dus pas om 5.00 uur thuis :) dus dan snappen jullie denk ik wel waarom mijn weekend roeleerde ;)
 
Originally posted by Tha Bomb

hmm het is al paar jaartjes geleden dat ik daar op school heb gezeten, maar ik herken nog wel een paar people. damn er zitten ook nog steeds zoveel kneuzen daar op school :)
ja mooi!ernstig veel...
btw- die links foto van dat gala, dat ben ik met my GF.:)
 
Back
Top