vrijdag avond

Tim

lekker doen
Wat doet de gemiddelde forum mensch op vrijdag avond? Bij ons is het saai op vrijdag dus zit ik maar een beetje levenloos achter me pc enzo...
 
Advertisement - register to remove this

ik tot 19 30 bij de mac gewerkt (normaal tot 22 uur) maar was geen fuck te doen dus nog ff gesjeezt op de parkeerplaats en door de drive:p en ben toen maar weer naar huis gegaan en verveel me nu , is wel fucking mistig, zie geen reet.
 
Doelloos zijn... Vandaag de hele dag al, heb me vandaag ziek gemeld. en nu ben ik ook heel doelloos. Normaal wel in een of ander kroegje kijken, maar vanavond niet.
 
Originally posted by ZIpman
noordwijk is trouwens vet, ga ik ook altijd heen, de bob champ zijn wel ok.
noord is wel leuk met bob/champmaar daar zijn altijd problemen..dan weer iemand neergestoken, massale verchtpartijen overdeosis enzenzenzenz.., katwijk roelt ook wel, denhaag is alleen relaxt op vrijdag en leiden(waar ik woon) is helemaal nix te beleven..
 
mwoah, meestal ff naar een maat van me toe, (vriendin werkt in horeca dus altijd werken int weekend helaas...)
of we gaan ff de stad in ofzo....

blijf ook wel vaak thuis hangen, hele avond netten, filmpje kijken...
 
ga meestal vrijdagavond flink zuipuh en feestuh ... vooral nu het winterstop is, want om nou te gaan voetballen na een avond flink gezopen te hebben....naah das echt ZWAAAR vermoeiend :( das dan weer een nadeel van 16 jaar zijn en een tent die alleen op vrijdags open is voor 16 jaar :( maarja...dan maar keer naar de TO ofzo
 
Originally posted by Red Bull

noord is wel leuk met bob/champmaar daar zijn altijd problemen..dan weer iemand neergestoken, massale verchtpartijen overdeosis enzenzenzenz.., katwijk roelt ook wel, denhaag is alleen relaxt op vrijdag en leiden(waar ik woon) is helemaal nix te beleven..

Nee leiden sux ...
 
euhm... normaal op vrijdagavond beetje rondhangen met vrienden en ff naar de tracé enzo... maar nu moet ik, jawel, oppassen :|:| kutzooi..
 
:)

Maat kwam net ff langs vragen of ik mee kwam blazen en dan gekke dingen doen..ik vroeg of ie gek was..superkoud buiten man!
 
Vrijdagavond is voor mij meestal beetje voor de tv hangen en inetten. Soms met paar vrienden effe videootje huren ofzow...
 
Back
Top