This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SA StreetMagic

Dimer

De Bonke
SA StreetMagic LC

Hallo,

Ik ben al een tijdje bezig met m'n Street. Maar nu gaat ie echt onder het mes!
De huidige setup is:

MHR 50
MHR pijp
Malossi Multivar
Malossi Delta Clutch
MHR VL14 membraan
Malossi spruitstuk
Malossi 19mm
MHR filter
MHR vertanding
Malossi TC unit
Xtreme C3 lagers


Carter en cilinder tuning als het budget het weer toelaat

Foto's komen binnekort, en ofcourse de 'before' and 'after'.
Ik duik ook nog wel in m'n archief voor foto's vlak na de koop. Dus helemaal standaard!

Ook het uiterlijk gaat weer veranderen.
Wielen en frame worden zilver gecoat. En misschien nog een andere kleur. Suggesties zijn altijd welkom.

FOTO'S!!!!


Net na aankoop



acerbis kap, std kleur


Yasuni R

Toen nog blauw


Hij werd zwart, met wat zilvergrijze accenten



Tijd voor wat verandering

Deze werd zilver

Het blokje



Dankzij de pekel, een verroeste MHR

kabelboompje

de nieuwe kleur








 
Last edited:
Hoop dat je m nog aan de grond kan houden
1 opmerking: waarom een 19mm malossi en niet gewoon een veel goedkopere 21mm DO?
 
uh mensen jullie gaan offtopic en zitten de thread zo te verzieken. Maar dimer als je geen foto camera heb bel je maar ff kom ik wel ff langs.

maaruh cool dat je allemaal spul weer besteld heb! we moeten maar eens keer gaan sporten! als ik mijn scoot nog af krijg!! :S
 
Aangezien ik op dit moment op school zit wordt het een beetje een lastig verhaal om foto's te maken. En zoals ik al heb gezegd, foto's asap. Vanaf nu kunnen jullie het doen met de huidige foto's op scooterbase. Morgen heb ik tijd om foto's te maken.
 
dingetje is iig knapper as die gast die erop rijd

whehe mjah niCe work wel strak kleurtje
ben benieuwd naar de rest
 
ja klopt, maar het gaat eigenlijk een beetje om de Suzuki Ik kan wel een x een topic openen voor de NSXen, ze blijken nogal populair te zijn hier op het forum....
 
Dat mensen een NSX zien is ongeveer in ieder topic geweest waar een foto van deze streetmagic voorbij kwam...

Hou daar nou eens over op

Laat je trouwens alleen je wielen zilver maken met het frame of neem je de carterpan ook gelijk mee ?
 
Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik vind het zwart opzich wel mooi, dat houdt tenminste de scooter in evenwicht qua kleur. Maar misschien is zilver ook mooi. Ik weet het nog niet. Wat lijkt jou mooier?
 
Ok, ff voor de duidelijkheid:"

In dit topic gaat het over DEZE streetmagic en al dat off-topic geblaat moeten we niet hebben.. Dus NIET over sterren en NIET over of het een project is of niet..

Klagen doe je in use & abuse dan zullen we ernaar kijken!

Streetmaster: ik zou geen stickers doen, gewoon zo laten is wel strak!
 
en ik ben het met hun allebei eens geen stickers en driemaal is scheepsrecht
Vette streetmagic,vetste die ik ooit gezien heb

mijn complimenten

greetings

ggdrctmv70cc