This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SA Scooter Weekend 2003 Duitsland

Originally posted by Enrico@nrg
Ik heb het helemaal gehad met Duitsers.. Ik ga er dus 100% niet heen..

Kan ik begrijpen, die mafkezen breken zomaar tenten af ensow. Laten aso veel vuil achter. (had gewoon vlees van hun bbq in mijn voortent liggen. :? )

Weet iemand welke grote plaats erin de buurt ligt, zodat ik ff kan kijken hoeveel km's het zijn...

Vorig jaar waren Rob & ik @Kaiserslautern, en hebben ons prima vermaakt [russssst!]...

De Ring wil ik sowieso een x naartoe, en dit is helemaal ideaal... Voor ons is het denk ik dichter bij dan Lelystad...

Enrico; gewoon meegaan, nu kan JIJ irri doen

Verder lijkt het me wel gezellig als er deze x meer mensen naar de SA-meeting komen dan vorig jaar

ishet wel op de ring?
Is het niet gewoon op de nordschleife ofzo?
Want dat is het deel waar normaal op gereden wordt.
Wij zijn present(als alles af is)

De Ring = de Nordschleife... Ik denk persoonlijk niet, dat je de Nordschleife voor een weekend geregeld krijgt 8P Ten eerste, omdat dat circuit volop in gebruik is [ze gassen daar met splinternieuwe Ferrari's e.d. rond om te testen vanuit de fabriek, en die gaan echt niet aan de kant voor een paar jongeren met hun k*t-scootertjes], en bovendien wordt dat levensgevaarlijk... De Nordschleife is een slordige 12 km lang, dus dan neem maar alvast een paar nieuwe zuigers mee