This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SA Scooter Weekend 2003 Duitsland

Razma

Well-Known Member
YES ! de datum en plaats is bekend !!!

20 en 21 september 2003 op niet minder dan de Nurnburgring !!!

Ik ga 100% en waarschijnlijk met Stunt Team

9||6 Scooter-Attack 9||6

Last edited:
Had het al gelezen op SA-forum

Ff kijken of ik ook de mogelijkheid heb daar te zijn, lijkt me vet

dat is geeneens zover van hier. denk dat ik er wel heen ga als Andatura en Drag-on meegaan.

Hmmz, vanuit Breda is de afstand 625,0 km en de reisduur 05:43. Het is te overwegen

Greetzz DAW

Originally posted by DAW
Hmmz, vanuit Breda is de afstand 625,0 km en de reisduur 05:43. Het is te overwegen

Greetzz DAW

600km naar nurnberg ja, maar de nurnbergring ligt niet in nurnberg. maar de nurburgring ligt in nurberg en niet nurnberg. en nurburg is ongeveer 150km vanuit venlo, dus zo`n 250km vanuit breda

tenminste ik neem aan dat Inne de nurburgring( waar ook f1 rijdt enzo) bedoeld ipv de nurnbergring(waar ik nog nooit van heb gehoord).

Originally posted by Xearo
600km naar nurnberg ja, maar de nurnbergring ligt niet in nurnberg. maar de nurburgring ligt in nurberg en niet nurnberg. en nurburg is ongeveer 150km vanuit venlo, dus zo`n 250km vanuit breda

Ok thanx, dat wist ik niet. Nja Nurnberg geen naam ook. Beter scheelt het mij wel wat kilometerjes ja

Greetzz DAW

Ben er wel ooit geweest, mooi en groot. Genoeg sprint plaats enz.

Is maar stukje rijden, dus misschien wel.... er is btw ook een mooi automuseum bij en een Kartbaan