rustig

krizzz

STREETMAGIE ROELT
viel me op dat het een beethe rustig was hiero dus.... daaromm nu ff me vraag.. ik heb net me aerox ingeruild voor een wallaroo maar hoe de fok tune ik dit ding?????????????????? zucht.. was eddey101 hier maar.. :)
 
Advertisement - register to remove this

Opgestart door Caravon:
Over die bougie vonkjes... ik heb er ooit een x van gehoord wat zin die dingen eigenlijk ?


ha ha hahahahahahahahahahahahaha
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


doe je nou zo stom of ben je zo stom.

uuuuuhhhh caravon hoe lang rijd je al op een scoot of brommer. en hoeveel weet je er al van.
 
sf 50.. weetje nie da die bougievonkjes speciaal voore een walleroo gemaakt worden!! waarom denk je dat ze zo duur zijn!!! ik koop denk dus die giannelli vonkies.......als je niks van een walleroo afweet reageer dan nie op dit forum!!!!! wallerooooooo rulezzzzzz!!
 
Opgestart door krizzz:
wat denk je? dat ik voor de rets van me leven 15 km wil rijden??? d8 het niet.. ga nu 20!!!!beterrrrrrr, prozhen... de yasuni stickers gaann er binnekort op!!! boek ik weer 2 km harder!! YES YES::.... gare scooter.. koop een wallerooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/B]

meer dan 20 per uur met een wallaroo, je bent gek. Zonder een oversized windscherm is dat echt gekkenwerk. Aangezien je een echte speedfreak bent, neem je best ook zijzakken voor extra stabiliteit bij het stationair draaien.


Tom
 
nou, dan doe ik ook maar is ff mee he
smile.gif


JULLIE ZIJN ECHT DOM ZEG!!!!!!!!!! Zijn JULLLIE DAN ZULKE LEKEN OP HET GEBIED VAN WALAROOS!!!
JULLIE MOETEN WEL JE VERLICHTING BLAUW MAKEN!
DJEEEZZZ!
 
P[ff dat anker is veel te groot man, ik rijd altijd zonder ,als ik meot remmen, tsja dan laat ik gewoon het gas los, en rijd ik tegen iets aan, ik heb hel;emaal geen remmen nodig!

SvR
 
remmen is voor mietjes........ alleen maaar extra gewicht....
TIP voor alle walleroo bezitters...
g zonder je kleren rondrijden!! lekker minder gewicht!"!!! en lekker luchtig!!!!!!
 
Vergeet ook niet voor meer rijcomfort en een hogere topsnelheid je banden op te pompen met speciaal Malozzi (tm) Bandenlucht.
Het is zelfs voor wallaroo beschikbaar :p
 
Waarom nu altijd de wallaroo afkraken??
9 van de 10 in dit forum heeft er van zijn leven nog nooit op gereden dus wat lopen jullie nu te zeiken? gewicht???? een wallaroo is inderdaad 30 kg lichter dan een scooter. nou en? jaloers ofzo?? en ruud je loopt wel te zeiken over het vermogen. net als of jij 21 pk hebt met je (natuurlijk) volledig polini evolution behangen scooter.
Ja ik rij op een wallaroo en nee ik ben geen eddy101 ofzo iets want hem mogen ze aan de hoogste boom hang net als n*telenbos trouwens
als je over een wallaroo wil zeiken geef dan eens een goede reden. en nee die berichtjes van jullie waren geen humor maar zielig.
de mzzl
 
kijk we gaan nie je smaak op een scooter/brommer afkraken dat moet iedereen zelf weten.. maar ik vidn wel dat je geen smaaaak van humor heb!!! damn...... we gaan alleen maar door waar eddy101 is meegestopt.....dus als jij nou een andere smaak heb drop dan geen brichtjes hiero over dt onderwerp!!! als je vragen heb over je walleroo probere wij die heus wel normaal te beantwoorden ... hoor je ons trouwens zegge dat walleroo slecht is?? heheheh wij hebbe alleen maar goeie dingen erover!!
 
bad_man: ik heb stiekem GEEN 21 pk aan me achterwiel....

ik heb ook geen Polini evo runner, ik zou wel een Hebo Montara nemen
smile.gif
volgens Hebo met bijbehorende carb en uitlaat 24!!!! PK
smile.gif
 
Als ik ook ff een snelle tip mag geven:

Je moet je velgen en voorvork polijsten, dan weegt je scoot weer minder en ga je harder.
Bovendien stoten je velgen en je voorvork het licht af,hebbie weer minder weerstand en ga je sneller dan het licht.
smile.gif
 
FF serieus, ikzelf heb noit op wallaroo gereden, wel peugeot fox, en dat vind ik er wel op lijken, en op z'n dingen zou ik ook wel eens een 70cc tje willen gooien, die dingen rijden over het algemeen erg lekker (grote wielen) maar qwa looks moet je eerst zelf alles veranderen
 
Back
Top