Als ik heel rustig op trek dan gaat me blok op en neer

kr33f

Well-Known Member
Hallo mensen

ff een kort uitleg van wat der is gebeurt :P

ik heb mijn skoot schoon gemaakt hier bij is der water bij het luctfilter gekomen.
kan het ook zijn dat der nu water in de cabra zit en dat me blok daarom zo erg trilt. net of rij je over een klinker weg met allemaal gaten der in beetje gaar igg.
Want het is niet altijd zo kan het dan aan het water liggen of moet ik het ergens anders gaan zoeken.

Thnx

Advertisement - register to remove this

wat water van 't wassen zal nie veel kwaads doen, ff je luchtfiltertje reinigen. Wat voor trekveertjes heb je? als je te strakke trekveertjes heb en net op 't punt van aangrijpen rijdt (rustig optrekken dus) trilt 'ie ook.

ik heb net cabra open gedraait en ff leeg laten lope en daar zat wat water in,

en kopling betreft dat is een verstel baare en staat op strakst plus rooit druk veer

Originally posted by kr33f
ik heb net cabra open gedraait en ff leeg laten lope en daar zat wat water in,

en kopling betreft dat is een verstel baare en staat op strakst plus rooit druk veer
En heeft 't ook geholpen? Heb ff naar je setup in profiel gekeken, ik weet niet hoe heftig 't trillen is, mar probeer je segmentveertjes is wat losser te stellen. Mijne zijn nu ook te strak en als ik rustig optrek trilt die ook wat...

edit: als er dus water in loopt wil dat ook zeggen dat er ergens bij 't luchtfilter iets niet goed zit, ook zeker niet bevorderlijk, fix dat dus ook mar ff....

Mjah de kopling was niet helemaal recht gesleten omdat er een teklein koplings huis op zat ik heb een andere koplings huis gekocht die valt der wel goed om heen.
maar toen pakte die hem niet zo goed dus hebbe we de veertjes wat strakker gezet maar nu zal de kopling wel weer recht gesleten zijn en nu zal het wel te straks zijn.
Dat zal het zijn dan :)

nee dat valt mee maar zat een orgineel koplings denksel op die was niet diep genoeg om over vole breedte van de koplings plaaten tekomen maar nu is die weer recht en denk dat ik gewoon de veertjes wat loser moet doen dan is het klaar.

Thnx

Back