rustig

krizzz

STREETMAGIE ROELT
viel me op dat het een beethe rustig was hiero dus.... daaromm nu ff me vraag.. ik heb net me aerox ingeruild voor een wallaroo maar hoe de fok tune ik dit ding?????????????????? zucht.. was eddey101 hier maar.. :)
 
Advertisement - register to remove this

Shit, wat heb jij gedaan??? Ben je niet goed wijs ofzo?? Een hypersport inruilen voor een kruising tussen een scooter en brommer en dan nog een wallaroo ook?? Volgens ben jij niet helemaal 100% ??
Maar he het blijft jou keus...
Een wallaroo kan je heel goed opvoeren, er is ergens een site op scooter.pagina.nl waar je dat kan lezen.
Ik d8 de D&M scootersite... Suc6
 
Shit man weet je het nu nog niet...

Je moet die blauwe ventieldopjes monteren, en altijd met je benzinedop eraf rijden!!!

Ook zijn al die moeren van de kappen alleen maar xtra gewicht, weg ermee dus!

Zuczes

SvR
 
Houd je bek saaie pik, dit is humor!

Zoutloos forum mag wle iets pit gebruiken

Of een snufje zout!

Pas had ik mijn buddyslot eruit gehaald! Weer kilowinst!!!

Ging ik weer harder. Of misshcien ging ik harder omdat ik van de berg af reed... naaaaah, dat verschil is doorgaans te gering!

SvR
 
ja duhhh d8ten jullie dat ik helemaal ziekie in me hoofd was? tuurlijk heb ik al blauwe MALOSSI ventieldopjes gemonteefdd tuurlijk hbe ik al oranje POLINI lak...tuurlijk is me benzinedop vervangen door een stukje doorzichtig topperformance huishoudfolie wat denk je? dat ik voor de rets van me leven 15 km wil rijden??? d8 het niet.. ga nu 20!!!!beterrrrrrr, prozhen... de yasuni stickers gaann er binnekort op!!! boek ik weer 2 km harder!! YES YES::.... gare scooter.. koop een wallerooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
hehehe the good old days(are over,Krizz)
smile.gif
 
Back
Top