runner in beslag genomen

jessymo

runnermaniak
hallo

vanmorgen werd ik aangehouden door een motoragent.
in de eerste instantie vanwege een wheelie maar na het inzien van mijn papieren mocht ik meerijden naar de roller op de roller gaf hij 91km per uur aan was een digitale roller
kreeg 2 boetes mijn papieren werden in beslag genomen. ik mocht niet verder rijden
maar zo hard leers als dat ik ben hoorde ik dat laaste niet en reed verder op toch door ,omdat ik haast had.
een km of 2 verder hield hij me weer aan en mijn geliefde scoot werd in beslag genomen. ik ben zwaar teleurgesteld. het is nu de 2de keer op de roller dus nog geen 3. ik ben ten einde raad en krijg het maar niet uit me kop. heb er zoveel geld tijd en zweet in gestopt op dat zomaar aan de wouten op te geven.

nu is mijn vraag
1 krijg ik me runner terug?
2 moet ik voor de rechter komen?
3 komen er nog meer boetes boven op?
4 hoelang duurt zo een justitie grapje?
 
Advertisement - register to remove this

Als je niet verder mag rijden en je doet het toch ben je gewoon stom bezig...

Denk dat iig voor de officier van justitie mag komen en dat het geen goedkoop dagje word. Rijden zonder verzekering/kenteken zal het wel worden want je papieren zijn in beslag genomen. Reken maar dat je er niet zomaar vanaf komt.
 
Als je niet verder mag rijden en je doet het toch ben je gewoon stom bezig...

Denk dat iig voor de officier van justitie mag komen en dat het geen goedkoop dagje word. Rijden zonder verzekering/kenteken zal het wel worden want je papieren zijn in beslag genomen. Reken maar dat je er niet zomaar vanaf komt.


dat ik er niet zomaar vanaf kom dat begrijp ik maar de grote vraag is krijg ik hem wel terug en hoelang duurt het ongeveer
 
Je zal hem wel terug krijgen denk ik, bel het justitiële district die beslist wat er moet gebeuren. Zou niet verwachten dat je hem binnen een week oid terug krijgt.
 
hallo

ik mocht niet verder rijden
maar zo hard leers als dat ik ben hoorde ik dat laaste niet en reed verder op toch door ,omdat ik haast had.
een km of 2 verder hield hij me weer aan en mijn geliefde scoot werd in beslag genomen.


Als je niet wist dat je verder mocht rijden, waarom reed je verderop dan pas door?
Gewoon voor de lol een stukje lopen met je scooter, en dan ow shit...ik heb haast, opstappen en doorrijden?

ding krijg je gewoon terug, duurt alleen ff
 
tuurlijk :)
als hij niet deugt, weg is gehaald of als je voor de 3e keer flink te hard hebt gereden oid
 
Stur een nette brief waarin je duidelijkheid vraagt omtrent de inbeslagname. Of natuurlijk gewoon even bellen, netjes blijven helpt ook :)

Denk dat je wel ervoor mag voorkomen, want rijden zonder papieren is een flinke overtreding?
 
Back
Top