Runner 172 invoeren op A1?

Advertisement - register to remove this

Zolang de papieren in orde zijn en deze reeds op A1 kenteken staat, hij uit de Europese unie komt en men niet ontdekt bij de keuring dat de cilinder is aangepast is (wat zeer onwaarschijnlijk is), moet dit geen probleem zijn en is dit in principe maar een administratief verhaal.
Volgens mij hoeft de scooter niet eens te lopen.

Een Schotse collega van mij heeft een jaartje of 3 geleden zijn Bajaj (Indiase Vespa PK200 2T clone) , die nog op Schots kenteken stond, geimporteerd naar Nederland.
De scooter liep niet eens meer en men heeft enkel de papieren gecontroleerd of deze ook daadwerkelijk van deze betreffende scooter waren.

Dus dit was een fluitje van een cent en zeker gunstiger en minder hussle dan, wat ik vaker lees op dit forum, om een Zipje ombouwen naar 125cc en op A1 kenteken laten zetten.
 
Helemaal goed topper tis een duitse moter vandaar dat ik het me afvroeg want de ene zegt dat keurmester het wel checkt en de andere niet dus lekker invoere dan maar hartstikke bedankt maat
 
Ze zullen hem waarschijnlijk niet op de testbank gooien, ook hoop ik voor je dat het niet te kenmerken is op de cilinder of het een 125 of 180 is.
Als dat niet zo is zit je goed.
 
Back
Top