Runner 70cc probleem

eliastenw

New Member
Hallo,

Vandaag heb ik mijn Runner even uit de schuur getrokken en ff een stukje gereden. Op gegeven moment viel die uit en was de tank leeg. Daarna ging ik tanken en ik mix 1:45/1:50. Daarna had begon die te stotteren etc en had die geen vermogen en op het einde reed die maximaal 30 en bij meer gas viel die uit.

Wie weet wat het is ?
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,

Vandaag heb ik mijn Runner even uit de schuur getrokken en ff een stukje gereden. Op gegeven moment viel die uit en was de tank leeg. Daarna ging ik tanken en ik mix 1:45/1:50. Daarna had begon die te stotteren etc en had die geen vermogen en op het einde reed die maximaal 30 en bij meer gas viel die uit.

Wie weet wat het is ?
Hallo,
Waarschijnlijk is carb vies en zijn je sproeiers verstopt doordat je je tank heb leeg gereden.
Even de carb schoonmaken en de sproeiers ook.
 
Hallo,

Vandaag heb ik mijn Runner even uit de schuur getrokken en ff een stukje gereden. Op gegeven moment viel die uit en was de tank leeg. Daarna ging ik tanken en ik mix 1:45/1:50. Daarna had begon die te stotteren etc en had die geen vermogen en op het einde reed die maximaal 30 en bij meer gas viel die uit.

Wie weet wat het is ?
Hallo,
Waarschijnlijk is carb vies en zijn je sproeiers verstopt doordat je je tank heb leeg gereden.
Even de carb schoonmaken en de sproeiers ook.
heeft het geholpen? ik zag dat je vandaag nog online was.
 
Hallo,
Waarschijnlijk is carb vies en zijn je sproeiers verstopt doordat je je tank heb leeg gereden.
Even de carb schoonmaken en de sproeiers ook.
Zou wel lullig zij als ja na elke tank beurt je carb moet schoonmaken, Dus dat kan het probleem eigenlijk niet zijn. Check eerder je compressie en je onsteking. je afstelling kan ook bagger zijn.
 
heeft het geholpen? ik zag dat je vandaag nog online was.
Heeft geholpen, heb hem verkocht
Post automatically merged:

Na elke tank beurt is ook wat overdreven maar het kan zeker daar aan liggen.
Kon met die runner niet normaal door mn stad zonder van de weg gevist te worden door een jood die dacht dat het een 180er was. nu mooi zip 2t
 
Back
Top