Probleem met runner 70cc afstellen

Markush

New Member
als ik vol gas geef met mn 70cc runner dan begint hij keihard te stotteren in ze hoge toeren, ik heb de bougi, bougischoen, bougikabel al vervangen.
setup:
70cc polini
19mm carb
104 sproeier
powerfilter
paarse drukveer
rode trekveren

ik heb er al zo lang aan lopen klooien en heel veel aan vervangen en t werkt nog steeds niet naar de behoren staat.
 
Advertisement - register to remove this

ja, en ondertussen ook blijven kijken naar je bougiekleur. dus even een goed stuk vol gas (voor zover dat gaat) en dan gas los motor uit en direct kijken. wit = arm, zwart = rijk, koffie met melk = goed
 
ja, en ondertussen ook blijven kijken naar je bougiekleur. dus even een goed stuk vol gas (voor zover dat gaat) en dan gas los motor uit en direct kijken. wit = arm, zwart = rijk, koffie met melk = goed
is goed zal ik doen, heel erg bedankt
Post automatically merged:

ja, en ondertussen ook blijven kijken naar je bougiekleur. dus even een goed stuk vol gas (voor zover dat gaat) en dan gas los motor uit en direct kijken. wit = arm, zwart = rijk, koffie met melk = goed
trouwens voordat ik sproeier 104 er in had zitten zat er een 87 sproeier in en toen had ik ook al dat ''brrrrr'' geluid als ik vol gas gaf
 
Last edited:
Back
Top