Probleem met Runner

Runner_X

Runner Rulezzz
Heey mensen ik heb een vraag als ik gas geef dan hoor ik bij me kickstarter in de buurt een krakent geluid en als je de kickstarter dan naar beneden doet hoor je een hard kraak geluid en dan is het geluid even weg maar komt steeds weer terug wat kan dat zijn?:)
 
Advertisement - register to remove this

veel herrie

heey mensen als ik een paar dagen niet op me scooter heb gereden en ik wil weg rijden dan gaat hij heel veel herrie maken en komt hij niet vooruit pas na 6 seconden ofzow wat is dat:?
 
Overtoeren Haperen

heey ik heb nog een probleem als me scooter koud is en ik rij weg dan maakt hij na 30km/h een soort van overtoeren en hapert dan heel even en dat voel je dan duidelijk wat is dat:?
 
ik ben het eens met franq zodra je rollen versleten zijn komt je vario niet gelijk matig naar buiten en wel hoor je ook nog iets rammelen dan zit het meestal wel in de buurt van de variateur dus kiijk daar even naar..;)
groeten
 
de herrie is indd niet goed dat stotteren kan gebeuren doordat er mengsel onderin het carter ligt en het niet gemengd is doordat hij stil staat ik weet niet of je oliepomp rijd of mengsmering wel rijd je mengsmering moet je altijd eerst even schudden dat je olie goed met de benzine mengt
 
de herrie is indd niet goed dat stotteren kan gebeuren doordat er mengsel onderin het carter ligt en het niet gemengd is doordat hij stil staat ik weet niet of je oliepomp rijd of mengsmering wel rijd je mengsmering moet je altijd eerst even schudden dat je olie goed met de benzine mengt

Wat ver gezocht imo. In de winter is het niet vreemd dat die eerst warm moet worden voor die goed rijd.

En dat geluid kan zoveel zijn, kun je niet meer vertellen.
 
je post hier dus al 3 topics met imo 3 dezelfde problemen: herrie/overtoeren/geratel nou gooi er wat zwaardere rollen in en check je kickstartmechanische/montage van de vario.

overtoeren/stotteren - veel herrie - probleem met runner = nu 1 post. aangezien het om hetzelfde probleem gaat.
 
Tja je scooter maakt een raar geluid/overtoeren en je springt meteen achter de computer om het te vragen.

Je kon ook meteen even je carterdeksel los halen en kijken wat het kan zijn, waarschijnlijk iets heel simpels.
 
Back
Top