Runea customs

ik heb nog nooit zovel foto's van een cilinder bij elkaar gezien:p

wel erg lkkre setups, en dat ook nog 2 keer, ga zo door

grt jordi
 
de praxis en gamma op wielen..

gaat out +ralf+

Ik vind het te overdone met de kappen en lelijk,maarja ik hou dan ook van strak en simpel.
Ook vind ik het zonde dat je meerdere scooters hebt ,beter stop je alles in 1 fatsoenlijke scooter ik vind alles er maar half afgewerkt en beun uitzien.
 
Damn, beunhazen van dit kaliber kom je niet vaak meer tegen :D

Nja er zijn veel dingen die zeker potentie hebben maar vaak worden ze
weer een stuk minder mooi doordat je ze gewoon slecht afwerkt of gewoon omdat ze overdone zijn (zoals die 13 aerox roosters in die ene scoot)

Zoals velen al gezegd hebben zou het mss beter zijn om je te beperken tot 1 project en dan gewoon de 'beste' dingen van de 2 scooters combineren.
Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, als je je concentreert op de afwerking moet het volgens mij wel goedkomen :) Vooral met zulke setups -:-

Succes iig!
 
ik vind het wel vet allemaal, zoiets zie je niet vaak:p

Respect voor de tijd wat je in je kapjes steekt, dit zijn echt idioot veel uren werk:D
 
Het is ook niet helemaal mijn smaak, maar hij doet het wel anders dan iedereen, orginaliteit is hier 100%. en dat zie je niet veel meer
dus lekker je gang gaan
 
Afwerking: geen
Ideeën: érg creatief
Mooi?: nee
Passend?: nee

Ik vind je ideeën leuk maar zoals ik zei heb je een zwaar Gebrek aan afwerking. De roosters zijn écht overdone. Zo'n 12 rox roosters teveel en het staat niet bij elkaar.

Het complete plaatje doet me eeen beetje denken aan de Neorox. (die oranje - gele) Die ook zo zwaaar bagger afgewerkt was.

Zonde imo. Het kan best leuk worden als je iets subtieler te werk gegaan was. :)
Uitdraaien van de blokjes ben ik ook wel benieuwd naar trouwens. ;)
 
thnx miechiel :) maar sommige mensen denken daar anders over ;) hoop ze met het eindresultaat over de streep te trekken dat ze niet meer zo negatief zijn :p maar goed dat is nog afwachten
 
deze scoot is toch nog lang niet af, vind tot niemand moet klagen over afwerking.

Af of niet, mijn mening heeft niets met het eindresultaat te maken. Ik vind NU AL dat er veel teveel rooster / roxgevallen in verwerkt zijn. De vormen niet bij elkaar aansluiten en dat er nog heel wat geschuurd mag worden voor een net resultaat.

Als ik al zie dat er met spuitbussen overheen gegaan is dan ga ik er al niet meer vanuit dat er nog verder geschuurd gaat worden en dat hij tevreden is.

Maargoed. Over smaak valt niet te twisten. :)
 
Veel trieste reacties hier zeg, bij een aantal vraag ik mij af of deze mensen niet beter eerst ff naar zichzelf kunnen kijken.

Dat de afwerking nog niet goed is zal hij vast ook zelf wel weten. Dan hoeft dit dus niet in iedere reactie terug te komen lijkt mij. Verder geeft hij aan dat hij nog druk bezig is en gezien het feit dat hij er erg veel tijd insteekt zal het vast wel goed komen.
 
Back
Top