RS50 50cc circuitfiets

gefeliciteerd :)

dat heb ik niet gedaan , dit is een oudere foto , kijk maar naar het frame e.d. :P

was gewoon om de uitlaat even te laten zien zoals ik nu heb , deze loopt al te ver naar voren waarschijnlijk.
 
ben nu bezig met het subframe , ik wou het van dunwandig buis maken , maar doe de bovenkant toch vierkant buis , ofwel koker..

is ook nog vrij licht en het komt bij mij echt niet op die paar gram meer of minder aan :P

eerst maar even weer wat strip ophalen , heb ik normaal wel liggen maar is nu toch echt op!
 
zo , bovenste gedeelte van het subframe is klaar , en is ook nog best licht wel!

ik moet niet alleen nog even de onderste pootjes van het subframe maken , deze wil ik meteen verstelbaar maken denk ik. Ik weet eigenlijk nog niet hoe de hoogte moet zijn.

sunframe1.jpg

subframe2.jpg

subframe3.jpg
 
het subframe moet sowieso voor ergens aan het frame vast , en natuurlijk makkelijk los te halen zijn. De onderste pootjes wil ik ook los hebben om te kunnen vervangen en/of verstellen voor als het nog lager of hogen of steiler moet.

het zitje zou eventueel in het geheel ook nog lager kunnen als het moet.

en als dit klaar is kan ik nog de tank erin maken , clipons gaan maken en als de kuipen nou eindelijk eens binnen zijn deze ook erop maken..

al met al nog genoeg te doen dus :)

oh ja , uitlaat maken , cilinder verder aanpassen , carters aanpassen , wielen spuiten..
 
als ik aluminium kon lassen (kwa apperatuur) had ik dat mischien gedaan , maar ik moet zeggen dat dit ook aardig licht is nog! en of de machine nou 75 of 77 kilo weegt (ik zeg maar wat) zal weinig uitmaken nog.
 
zo , boven en onderkuip ook binnen , kan ik beginnen met deze pas te maken op het frame.

als dan alles past kan ik het meeste al spuiten :)

achtervork word gepoedercoat btw.

Ook de steuntjes voor het zitje zijn nu klaar dus kan de volle kilo's dragen :P

zitje1.jpg

zitje2.jpg

kuipen.jpg
 
nou, die kappen zien er leuk uit :)
Met die steuntjes zit je ook al een stuk verder naar achter zo te zien.

Ziet er leuk uit allemaal :)
 
Back
Top