RS50 50cc circuitfiets

Nee , als dat zo was had ik wel een Kymco dink ofzo gekozen , of Peugeot Elyseo :p

Het word wel in Stage6 uitvoering , zal binnenkort wel even weer verder gaan met die projectpagina :p
 
Inmiddels alweer een tijd geleden en het is aardig rustig hier , maar desondanks toch nog even weer een update :)

Om wat te testen heb ik nog even een uitlaat erbij gemaakt en ben op de testbank gegaan.

De uitlaat (hieronder) is 1 die ik al eerder heb gemaakt voor een expi 50cc



Ik heb bij de tests alleen de uitlaat gewisseld , verder niks afgesteld. Onderin stond de brommer veel te rijk maar ik ben eerst tevreden. Met de 19mm zat ik nu op net geen 17pk

Foto-IKFO4SOE-D.jpg
 
Inmiddels ben ik alweer bezig met een nieuwe uitlaat , hetzelfde als de uitlaat die ik zelf berekend heb (blauw op de grafiek) alleen dan met een minder steile eindconus. Ook heb ik voor mijn testuitlaat verschillende middenstukken gemaakt en wat ringen om de uitlaat bij de flens langer te kunnen maken. Ook zijn alle uitlaten voorzien van draadbusjes om zo de uitlaattemperatuur te kunnen meten ,ik kon voor weinig een uitlaattemp. meter van Stage6 van iemand over kopen :)

Foto-PWOVRNRD-D.jpg

Foto-NE7LCZHB-D.jpg

Foto-36JHUYKW-D.jpg



De testonderdelen van mijn testuitlaat :

Foto-6IBEKRFF-D.jpg



Voortandwielen aangeschaft , deze zijn smaller dan de normale types dus ook met smallere ketting.

Foto-SIRC48WU-D.jpg
 
Back
Top