RS24/10 vs Biturbo world champion

Black Bullet

racen maar :-)
hey

aangezien hier nog andere racers rondlopen had ik graag eens geweten wat jullie ervaringen zijn met de RS24/10 voor en achter en de Biturbo World champion voor en achter vering op een zip sp 98. Wat zijn jullie ervaringen qua slijtage, kwaliteit en gewoon hoe ze rijden.

welke zouden jullie mij aanraden voor mijn racescooter.

gr PJ
 
Advertisement - register to remove this

Black Bullet said:
hey

aangezien hier nog andere racers rondlopen had ik graag eens geweten wat jullie ervaringen zijn met de RS24/10 voor en achter en de Biturbo World champion voor en achter vering op een zip sp 98. Wat zijn jullie ervaringen qua slijtage, kwaliteit en gewoon hoe ze rijden.

welke zouden jullie mij aanraden voor mijn racescooter.

gr PJ

Persoonlijk zeg ik RS24/10. De Bitubo's zijn opzich ook goede veren, maar ik zie er iets teveel kapot gaan de laatste tijd. Maarja der zit ook een heftig prijsverschil in... Heb je het er voor over, dan de Malossi's..
 
Kaze said:
nuttige vraag..

onze teamchef (S#54) had deze in gedachten voor 24h Harz

heeft scotty die liggen ofzo? kunt ze mss eens monteren op de zip en dan naar brugge om te testen met de 2 setjes veren... verschillende rijders ( gij, scotty, erwin?, ik?,... ) er op zetten en zien wie wat het beste vind...

Hoe gaan ze dan kapot? beginnen lekken ofzo? want als het is van slecht te vallen dan kan ik het begrijpen :p
 
Meestal gaan ze lekken bij mij was het zelfs zo erg dat er overal zwarte olie zat..
En Bitubo's laten reviseren is een drama dat kan je igg bijna nergens laten doen.

Ik zou voor de Malossi RS24*10's gaan, ik heb nu Malossi's besteld, die je trouwens bij heel veel bedrijven kan laten reviseren...
 
Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met de bitubo's, maar ze schijnen inderdaad sneller lek te gaan de rs24/10. Wat ik wel weet is dta het me nutteloos lijkt om met 2 setjes veren naar een circuit te gaan, met 3 verschillende rijders, want voor hetzelfde geld komt die dag de bitubo beter uit de test, omdat je daar toevallig beter mee op de afstelling zit dan met de malossi. Ik denk niet dat het iets is wat je in 1 dag ondervindt...zeker niet met 3 rijders die allen weer een andere afstelling nodig hebben.

Het is eigenlijk gewoon een feit dat de RS24/10 meer instelmogelijkheden heeft (hij veel stugger kan dan de bitubo's)en dat ze minder snel kapot gaan. Ze zijn eigenlijk dus gewoon een stuk beter, alleen ook weer 2x zo duur :)
 
Back
Top