malossi rs24 deffect?

runnerfan

Member
ik twijfelde om een topic te openen maar na aanleiding van mijn vorige post leek het mij handig om het hier verder te afhandelen ivm de search functie voor de volgende persoon met dit probleem en bla bla

terzake
ik heb een rs24 set 9 maanden gelee gekocht voor veer had ik al snel gemonteerd achter pas kort geleden gedaan na montage viel me op dat de stel knop niet klikte maar los draaide gewoon in tegendeel tot de voorveer. nu heb ik contact opgezocht met speedparts en kwamen ze met het aanbod om 25 euro terug te geven maar na beetje uitleg begreep de persoon dat die echt defect leek te zijn en het niet een traploze systeem is geworden, beetje vreemd dat die dat dacht maar goed. ik zat te denken dus zou dit gekomen zijn dat die mischien in de fabriek tijdens te test fase te ver los is geklikt ofzo? dus als ik lang genoeg naar de andere kant weer draai dat die het weer doet of riskeer ik dan om hem verder te slopen?

hier een video van de situatie

 
Advertisement - register to remove this

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Speedparts moeilijk doet. Je hebt beelden, dus hopelijk ook bewijs. Ik weet niet hoeveel zoiets kost maar als ik het intik op google krijg je dus maar 1/8 (als het niet minder is) van je geld terug.

Vooral ook niet zelf klooien aan dat ding, want dan kan de webwinkel gemakkelijk zeggen dat hij kapot is gegaan (mede) door jouw toedoen.


Ik zou gewoon dit stappenplan volgen en of een vervangend product of je geld eisen. Op dat gebied ben ik zelf heel makkelijk en principieel, als iets kapot aankomt wil ik het zelf ook niet repareren, mocht de reparatie niet lukken dan is er grote kans dat door mijn gepoogde reparatie de garantie is vervallen.
 
Back
Top