This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

RR-Tuning SuperSonic 2006!

jezus dat ding is echt te ziek gewoon... Alle research en ideeën die erin zitten zijn wel een nobelprijs voor de scooter waard

Veel succes!!

wat voor uitlaat poort heeft zo een kx cilinder eigelijk?
voor de rest vette ideeen maar wat voor krukas ga je rijden ?

Helaas zal de Sonic nog niet met het 80cc blok rijden in Genemuiden, we komen gewoon niet aan het blok toe omdat we het te druk hebben met RR-Tuning.

Het zal worden verschoven naar de winter.

Komende week komt de Sonic weer hierheen waarna we wat vermogen zullen gaan zoeken.

het is een discussie over een gereden tijd & klasseindeling...

Als je het Deens probeert uit te spreken hoor je veel bekende dingen erin om de context te krijgen

Misschien als je zo een online vertaalprogramma gebruikt kun je een deel wel verstaan.

Wordt er nog iets gedaan aan de sonic want het is al een hele tijd stil?

Ik ben zo'n 2 avonden in de week bezig met een nieuw motorblok voor de sonic, als het allemaal lukt, dan wordt het een blok wat echt met de top mee kan lopen. Echter heb ik niet meer tijd beschikbaar en kan verder niemand mee hiermee helpen, dus ik denk niet dat het klaar is voor jubbega.

Roderick is verder met een 80cc crossblok, en heeft de laatst tijd ook 2 nieuwe speed cilinder getuned, die gaan we binnenkort testen. Ook zit er weer een nieuwe inlaat op. Zodra we resultaat hebben staat het hier op het forum...