Rotor vraag,selletra italkit

PVL digi is vetjes 8)

Kröber heb ik al wel wat vaag verhalen van gehoord. nog nooit in mn handen gehad of pics van gezien. Andere werking, vertel? :)

Originally posted by Patrick
PVL digi is vetjes 8)

Kröber heb ik al wel wat vaag verhalen van gehoord. nog nooit in mn handen gehad of pics van gezien. Andere werking, vertel? :)

ong zelfde werking als de HPI beschreven door Koen.

Spanning via Accu

Originally posted by Patrick
dit is totale BLAAT :|

Hoe de FUCK kan een scooter nu ''soepeler'' rijden door een massaverbinding tussen blok en frame :| Denk na. En nee je bobine en cdi gaan niet kapot als je dat ding er tussen uit laat.

En over die voorontsteking slaat ook helemaal nergens op. Dit zijn eerder HPI waardes die jij noemt.

Probeer de mensen voortaan van correcte informatie te voorzien aub. En als je het niet zeker weet, reageer niet. hier heeft hij geen fuck aan.

Anders doe je ff rustig...moest je ongesteld worden :|

Bij GJB vertelde ze mij dat het draad ertussen moest omdat het anders kapot zou gaan....en er was laatst een topic over de afstelling van een selettra, daarin zeiden ze dat als hij op 2,25 mm voortonsteking stond...dat hij goed stond...

Een HPI zit rond de 4,3 mm...dus jij blaat...
Als ik het niet wist dan zou ik het hier ook niet neerzetten....en die reply van jou was ook niet al te zinvol...dus gewoon liev doen :)

Originally posted by Big B NRG
Anders doe je ff rustig...moest je ongesteld worden :|

Bij GJB vertelde ze mij dat het draad ertussen moest omdat het anders kapot zou gaan....

GJB vertelt iedereen dat een team2000 pijp niet goed is voor een speed cilinder omdat de uitlaat teveel tegendruk zou verzorgen en dat de cilinder daar te warm van word. Nee, GJB moet je lekker geloven.

en er was laatst een topic over de afstelling van een selettra, daarin zeiden ze dat als hij op 2,25 mm voortonsteking stond...dat hij goed stond...

Anders lees je even dit topic door en zoek je eens GOED in de search.

Een HPI zit rond de 4,3 mm...dus jij blaat...

Zag het ja. Ben geen HPI man. maar daarom zei ik ook ''het lijkt me''

Als ik het niet wist dan zou ik het hier ook niet neerzetten....en die reply van jou was ook niet al te zinvol...dus gewoon liev
doen :)

Ik ben niet lief

Back