Dat mogen ze zeker en je bent verplicht hieraan mee te werken.Mag de politie je op de rollerbank zetten zonder dat ze hebben gezien dat je te hard reed.
Dat klopt.ze controleren de constructie snelheid
Krom ? Hoezo ?hoe krom het ook is behalve bij snorbrommers dan
omdat die brommers orgineel 80 kunnen vanuit de fabriek, en kunstmatig hier op 45km worden terug gevoerd, dus dat hele verhaal van constructie snelheid is onzinDat mogen ze zeker en je bent verplicht hieraan mee te werken.
Dat klopt.
Krom ? Hoezo ?
Helemaal met je eens...Dames/heren,
wat ik niet snap is dat men steeds weer terug valt op die constructiesnelheid van snor of brom.
Deze snelheid ligt nu eenmaal vast in de wet en dit is al tientallen jaren zo!!!
Toch houdt men vast aan het feit dat de gemiddelde oude brommer sneller kan gemaakt worden.
Dus als je harder wilt, waarom het risico lopen om met justitie in aanraking te komen en zo misschien wel in beslagname te riskeren, je rijbewijs/rijbewijzen te verliezen of in het beste geval met een WOK naar huis te lopen.
Waarom fortuinen uitgeven aan opvoerspullen die na montage niet helemaal aan de verwachtingen blijken te voldoen en dan nogmaals en nogmaals geld uit geven aan ander spul met een merkje van Polini etc... op?
Waarom Speedfights en Aeroxen kopen van 15 jaar of ouder en opgescheept worden met de onkunde van anderen?
Dit forum en de mensen die zich hier aanmelden met problemen is er het beste voorbeeld van.
Waarom continue over je schouders moeten kijken of er geen patrouillewagen of motoragent achter je rijdt.
Waarom continue wisselen van rijbaan naar fietspad en zo zijn er nog veel meer zaken op te noemen?
Hou op met zeuren over de maximum snelheid van snor en brom want hier kan men, ook met de best getekende petitie, niks aan veranderen!!!
Leg je neer bij het feit dat de snor en brom nu eenmaal een maximum snelheid wordt opgelegd.
Wil je sneller, geef al dat geld, wat je normaal zou uitgeven aan bovenbeschreven ellende, aan het halen van je Ax rijbewijs uit en koop een motor.
gaat niet om sneller maken maar dat het voertuig de snelheid kan behalen die die orgineel kan behalen en dat is niet het fabeltje van 45km, snorbrommers ben ik volledig mee eens 25Dames/heren,
wat ik niet snap is dat men steeds weer terug valt op die constructiesnelheid van snor of brom.
Deze snelheid ligt nu eenmaal vast in de wet en dit is al tientallen jaren zo!!!
Toch houdt men vast aan het feit dat de gemiddelde oude brommer sneller kan gemaakt worden.
Dus als je harder wilt, waarom het risico lopen om met justitie in aanraking te komen en zo misschien wel in beslagname te riskeren, je rijbewijs/rijbewijzen te verliezen of in het beste geval met een WOK naar huis te lopen.
Waarom fortuinen uitgeven aan opvoerspullen die na montage niet helemaal aan de verwachtingen blijken te voldoen en dan nogmaals en nogmaals geld uit geven aan ander spul met een merkje van Polini etc... op?
Waarom Speedfights en Aeroxen kopen van 15 jaar of ouder en opgescheept worden met de onkunde van anderen?
Dit forum en de mensen die zich hier aanmelden met problemen is er het beste voorbeeld van.
Waarom continue over je schouders moeten kijken of er geen patrouillewagen of motoragent achter je rijdt.
Waarom continue wisselen van rijbaan naar fietspad en zo zijn er nog veel meer zaken op te noemen?
Hou op met zeuren over de maximum snelheid van snor en brom want hier kan men, ook met de best getekende petitie, niks aan veranderen!!!
Leg je neer bij het feit dat de snor en brom nu eenmaal een maximum snelheid wordt opgelegd.
Wil je sneller, geef al dat geld, wat je normaal zou uitgeven aan bovenbeschreven ellende, aan het halen van je Ax rijbewijs uit en koop een motor.
Uh ?gaat niet om sneller maken maar dat het voertuig de snelheid kan behalen die die orgineel kan behalen en dat is niet het fabeltje van 45km, snorbrommers ben ik volledig mee eens 25
Marcel,gaat niet om sneller maken maar dat het voertuig de snelheid kan behalen die die orgineel kan behalen en dat is niet het fabeltje van 45km, snorbrommers ben ik volledig mee eens 25