Is er een manier om (zonder bekeuren) de snelheid op de rollerbank te laten keuren?

TomosDavid

New Member
Ik weet liever nu hoe hard die loopt, dan pas op het moment dat ik echt staande gehouden wordt. Dan kan ik evt nog wat aanpassen.

Weten jullie of er een mogelijkheid bestaat om m ergens te testen? Zou dat kunnen bij speciale dagen bij de politie oid?

Hoor het graag!

PS: op de GPS gaat hij nu 53 km/u maximaal.
 
Advertisement - register to remove this

soms heeft de politie een zonder bekeuren je scooter laten keuren dan mag je hem op de rollerbank zetten maar krijg je geen boete.

Hier had ik idd al wat over gehoord. Weet jij daar meer van? Of dat jaarlijks is ofzo? Want op internet is er bijna niets over te vinden!

Tegen betaling op een testbank laten zetten.

Is ook een goede! Zou die op een testbank net zo hard lopen als op de rollerbank van de politie?
 
Hier had ik idd al wat over gehoord. Weet jij daar meer van? Of dat jaarlijks is ofzo? Want op internet is er bijna niets over te vinden!

kun je gewoon een keer aan een agent vragen, tegenwoordig hebben de politie's ook in de buurt meestal wel instagram of facebook kun je gewoon anders een berichtje sturen wanneer dat is.


Is ook een goede! Zou die op een testbank net zo hard lopen als op de rollerbank van de politie?

soms zijn de nog wel beter want daar vind je veel meer op dan alleen de snelheid en bij politie heb je alleen maar hoe hard hij gaat.
 
Hier en daar vind je op diverse wegen snelheids meters aan de weg staan en die zijn ook best wel goed.
Anders een snelheis app op je mobiel installeren zoals GPS HUD Speedometer
werkt perfekt.
zelfs in het vliegtuig aan de raamkant.
Screenshot_20180528-150321.jpg
 
soms zijn de nog wel beter want daar vind je veel meer op dan alleen de snelheid en bij politie heb je alleen maar hoe hard hij gaat.

Ik ga hier eens achteraan, is wel interessant om te zien hoe dat gaat.
Post automatically merged:

Hier en daar vind je op diverse wegen snelheids meters aan de weg staan en die zijn ook best wel goed.
Anders een snelheis app op je mobiel installeren zoals GPS HUD Speedometer
werkt perfekt.
zelfs in het vliegtuig aan de raamkant.
View attachment 56648

Ga ik installeren en kijken wat die aangeeft! Dankjewel...
 
Back
Top