This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Rollen gewicht

2017.
Tsja... da's geen injectie en dus meer pk's.
 
Hey, kan je zeggen welk motorblok je hebt. Zou dit graag ook willen doen als dit de juiste gram rollen zijn.
 
hey ik heb precies ook een sym fiddle euro 4 2020. heb precies hetzelfde probleem. had ecu verandert van 25km software naar 45. vond dat de acceleratie nog slecht was en deed daarom de multivar erin, helaas werd hij hierdoor nog slechter met 7.5 gram rollen. dus jij zegt dat 9 gram rollen de perfecte grammen zijn? of moet hij nog iets zwaarder?

wil graag het tot 55km laten lopen met gwn goeie acceleratie
 
Hoi ik heb een sym fiddle 2 euro 5 vam 2023 hij is ontgrensd en heeft een malossi Multivar ik kan je vertellen dan hij met de 6 gram rollen voor geen meter rijd veel toeren geen snelheid ik heb er nu 8,5 gram in en ik denk dat hij nog zwaarder kan aangezien hij bij 55 kmh begint te gieren terwijl hij dit met de originele vario pas bij 65 ging doen het grote verschil met de originele vario had ik 3km nodig en wind in de rug. Nu trekt hij goed voor zo ver een 4takt dat kan. Ik ga nog proberen met 9,5 of 10 gram om te kijken hoe hij zo rap mogelijk op 55 zit met nog wat over als het moet. Ben momenteel aan het kijken voor een turbokit uitlaat maar die moet uit Luxemburg komen aangezien ze die hoer weer niet verkopen.
 
Fiddle is 12" wielen en dus een andere vertanding dan de 16" wielen van een Symphony ST euro 5....
 
Fiddle is 12" wielen en dus een andere vertanding dan de 16" wielen van een Symphony ST euro 5....
Ja klopt vind het raar dat hij met de originele vario een hogere topsnelheid heeft dan met een malossi. Nu met de malossi is hij best onrustig bij 55 plus terwijl doe met de originele nog heel veel over had maar geen vermogen had om verder te komen dan 59 maar wel 70 berg af. Nu met malossi 8,5gram 55 tot max 59 op rechte weg 67 berg af. Wil toch nog eens kijken wat hij doet met 9 gram of wacht eerst ff op de turbokit uitlaat en stel dan alles goed af. Wil gewoon dat hij met gemak na 60 toe rijd en nog wat over heeft. Ben er al.over na aan het denken om er een euro 4 blok op te gooien maar dat is zonde aangezien dot blok pas 2000km heeft gereden. Wil gewoon lekker met het verkeer mee kunnen. Om dat goed te kunnen zou hij toch echt 60 moeten en kunnen rijden met het verkeer hier in limburg
 
Owwww... Limburg... heuvels. Mijn Euro 5 komt hier in ZH al niet eens fatsoenlijk tegen de Albert Schweizerbrug op. Waar ben je aan begonnen? Euro 4 had, in jouw geval, inderdaad een betere keuze geweest....
 
Heb een fiddle 2 euro 5 injectie. Ontgrensd en multivar aan boord. Jullie zetten me aan het denken heb er nu 8,5 gram in maar geloof je direct over de 11 grams maar jullie hebben een 16 inch wiel en ik 12 maar de 8,5 is toch nog te licht nu twijfel ik ben van 6 na 7 na 8 en toen 8,5 gegaan. Maar merk dat de halve gram niet veel uitmaakt dus of nu 9 gram tech sliders of 10 gram power1 rollen met de 8,5 gram rijd hij 55 met moeite en maakt nog best een hoog toerental. Iemand ervaring met techsliders wat dr pulley word maar tot 8gram gemaakt in 16x13
Post automatically merged:

Owwww... Limburg... heuvels. Mijn Euro 5 komt hier in ZH al niet eens fatsoenlijk tegen de Albert Schweizerbrug op. Waar ben je aan begonnen? Euro 4 had, in jouw geval, inderdaad een betere keuze geweest....
Tja de injectie is veel zuiniger maar merk dat het opvoeren nog vooral gebeurt met de piaggio blokken en bij andere merken men nog wat voorzichtig is. En daarbij wil ik hem niet eens echt opvoeren maar zorgen dat hij lekker mee komt in het verkeer. Heb een bedrijfje gevonden in Luxemburg dat me kan voorzien van een turbokit uitlaat. Deze maakt met de demper niet veel herrie maar klinkt wel mooier als de originele plus win er een beetje mee niets noemenswaardige. Wat ik allemaal doe is eigenlijk puur experimenteel en ik wil altijd dingen die andere niet hebben of er minder van rond rijden piaggio is goed maar vraag als standaard om een gesprekje met ome agent
 
Ahh dat verklaart een hoop, mijn zaak heeft me dus wel een malossi er op geschroeft en wat denk je van 70 onbegrensd na 60 max en dan ook echt max zit nu op 8,5 gram maar moet wel zeggen dat hij behoorlijk rap weg is maar bij 54 houd hij op alles daar boven moet je echt berg af gaan met wind in de rug bij 60 laat ik het gas los dan heb ik het gevoel dat mijn blok er onder uit loop omdat hij dan echt op bovenste randje vario loopt. Maar goed ben nu aan het stoeien met dr pulleys kijken of hij dan in 1 keer doortrekt na 55 dan vond ik het goed en anders de originele terug er in maar dan weet in niet meer of er een ring achter de vario moet zoals bij malossi wel de bedoeling is
Post automatically merged:

Originele drukveer kan te zwaar zijn, ik zou een Malossi wit er in zetten .
Ik heb de witte drukveer er in in combi met multivar. Maar de witte drukveer met originele riem geeft hem een mooi vlot vertrek tot 30 kmpu want de eerste kilometer komen voor rekening koppeling dan neemt de vario over
Post automatically merged:

Originele drukveer kan te zwaar zijn, ik zou een Malossi wit er in zetten .
Ik heb de witte drukveer er in in combi met multivar. Maar de witte drukveer met originele riem geeft hem een mooi vlot vertrek tot 30 kmpu want de eerste kilometer komen voor rekening koppeling dan neemt de vario over
Post automatically merged:

Easy parts heeft wel de tekening euro5 de euro 4 aanklikken onderaan staat de 2023 euro5injectie
 
Last edited: