Piaggio zip vario rollen vervangen

Nerotk

New Member
Ik wil graag andere rollen voor mijn scooter alleen geen idee hoe zwaar ze moeten en ik weet de verhouding niet van sproeier en variorollen zou iemand daar bij kunnen helpen

Het is een piaggio zip 4takt
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Wil je ze vervangen omdat ze versleten zijn? Gaat het om 2 takt of 4 takt? Is de scooter origineel?

Wat bedoel je met verhouding sproeier/ variorollen?
 
Wil je ze vervangen omdat ze versleten zijn? Gaat het om 2 takt of 4 takt? Is de scooter origineel?

Wat bedoel je met verhouding sproeier/ variorollen?
Ik wil nieuwe rollen omdat ik een snellere optrek wil hebben het is een 4takt en ik dacht dat de sproeier iets te maken had met de variorollen
 
Sproeier heeft niks te maken met de variorollen. Het gewicht aanpassen werkt niet altijd. Lichter zorg voor meer toeren. Wil alleen niet zeggen dat de scooter meer koppel gaat leveren. Het kan ook averechts werken.
 
Sproeier heeft niks te maken met de variorollen. Het gewicht aanpassen werkt niet altijd. Lichter zorg voor meer toeren. Wil alleen niet zeggen dat de scooter meer koppel gaat leveren. Het kan ook averechts werken.
Is er een manier dat mijn scooter sneller optrekt en dat ie nog goed loopt
 
malossi multivar monteren met bijgeleverde rollen werkte bij mij zeer goed.
maar, ik heb een 4t carburateur en dat is heel anders dan als jij bijvoorbeeld een iget hebt.
 
Hij heeft geen iget omdat hij het ook over sproeiers heeft.
Als het een snor is zitten er misschien nog snor rollen in? Vervang deze voor 6,4 gram rollen. Dit zijn de standaard rollen die in een brom zitten. De snor rollen zijn namelijk veel te zwaar. (11gram)
 
Back
Top