Ring bij koppeling verwijderen

A

Aerox Jaguar

Guest
Luww,

Ff een vraagje:

Als je de ring bij je koppeling verwijdert loopt je scoot ongeveer 70 (verder helemaal origineel, Yamaha Aerox).
Iemand enige indicatie hoeveel Kw ik dan zou halen?
Thnx ;)
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat jij de ring bij vario bedoelt ;). "varioring" hierdoor ontgrens jij je scoot en zal hij idd ong 65 70 lopen, maar misschien zit je net over 0.5 kw. Het is elke keer anders, want die rollerbanken kloppen voor geen meter ;).
 
Juist, dat is 'm :p, de varioring. Net iets over de 0,5Kw...redelijk veilig dus :) Ik had mn scoot net 2 uur in bezit, en ik stond &W#&*(#^(# al op de rollerbank pfff..!! Ze gaan dus op uiterlijk af, ondanks dat ie f*cking standaard was! Haha, lache...ik haalde toen 3,5 Kw...hoe bedoel je 'Standaard' :p :)
 
ok ;). maar er zit ook nog een uitlaatbegrenzing in.! die zit aan het begin van je uitlaat. Dus bij de bocht bij de cilinderaansluiting. Die moet er ook uit wil je ong 65 70 gaan ;).
 
Aerox Jaguar said:
Juist, dat is 'm :p, de varioring. Net iets over de 0,5Kw...redelijk veilig dus :) Ik had mn scoot net 2 uur in bezit, en ik stond &W#&*(#^(# al op de rollerbank pfff..!! Ze gaan dus op uiterlijk af, ondanks dat ie f*cking standaard was! Haha, lache...ik haalde toen 3,5 Kw...hoe bedoel je 'Standaard' :p :)
3.5Kw????

dan is hij denk ik in beslag genomen.... En mag je voorkomen voor justitie??
 
@ TS: ga uit van rond de 1 Kw. is toch niet precies te zeggen, ik geef maar een schatting. vriend van mij rijdt ook helemaal std en heeft dan weer 0.6 Kw en dan weer 0.9Kw. kun je niks van op aan.
 
Idd..best handig al zeg ik t zelf. Verder zou ik ALTIJD bezwaar aantekenen bij een controle.
Hoe zij decibels meten, hoe zwaar die agent is, of ze juist te werk gaan enz....
 
Oww nog ff een vraagie:
Wat kost een gemiddelde begrenzer dan?
Ik neem aan dat de politie tog wel van deze techniek/werking op de hoogte is, zodat ze dat tog wel kunnen achtehalen??
Schijnt ook dat je begrenzers op afstandsbediening hebt...is dat te betalen?? :D
 
Sorry, typefoutjuh :(

Wrom is een knoppie beter dan? Die weten ze tog wel et vinden lijkt me..?? Afstandbediening lijkt me wat lastiger om te achterhalen...scooter is uiterlijk niet opgevoerd (behalve optisch dan :D ) maar geen terugloop o.d. dus....advice ?? thnx ;)
 
€19,95 heb je een goede standaard begrenzer @ scootparts.nl
Die heb ik ook en werkt echt erg goed.
En afstandsbediening snap ik het nut niet van, als jij in je jas gaat duurt het langer dan dat jij ergens onder je stuur een knopje hebt verstopt, en je die even indrukt.
Het kost alleen veel meer geld.
 
het voordeel als je scooter std onbegrenst is en je hebt een begrenzer...
de wouten gaan niet zoeken naar een begrenzer omdat je niet verdacht bent omdat je scooter er toch origineel uit ziet...
 
Back
Top