Rijden onder de 16...

Advertisement - register to remove this

Ja, volgens mij wel want het is prive terrein, mag je ook auto rijden enzo voor zover ik weet. Weet alleen niet of je daar dan ook verzekerd bent.
 
Op privé terrein mag je alles doen en laten wat je wilt, zolang je maar geen overlast veroorzaakt voor je naaste omgeving.

PS Mensen doodschieten, drugslaboratorium etc mag natuurlijk ook niet. Maar op je scooter rijden mag natuurlijk wel.
 
Zoek ook nog even de definitie van "eigen terrein" op. De parkeerplaats van een fabriek valt hier bijv vaak niet onder.
 
Cipher said:
Zoek ook nog even de definitie van "eigen terrein" op. De parkeerplaats van een fabriek valt hier bijv vaak niet onder.

Dat heeft volgens mij weer met verschillende factoren te maken. Iig moet je dan uiteraard toestemming hebben. En als er bijvoorbeeld een hek omheen staat met ''niet toegangkelijk voor blalbalabl'' maar jij krijgt toestemming dan mag het wel denk ik.
 
Cipher said:
Zoek ook nog even de definitie van "eigen terrein" op. De parkeerplaats van een fabriek valt hier bijv vaak niet onder.


omdat hiet ook andere mensen\weggebruikers komen , die je tot overlast kan zijn..

als je in OVERTREDING bent zonder dat je toestemming hebt van de eigenaar om daar te komen , dan mag je er volgens mij wel rijden als je WEL toestemming hebt alleen lijkt het me duidelijk dat je niet vezekerd bent...( anders kan ik het neit uitleggen:X)
 
Back
Top