Rijden onder invloed

bachram

Well-Known Member
Hallo,
ik ben met 610 ug/l gepakt met scooter.
en krijg nu hoogst waarschijnlijk een boete en cursus opgelegd.
ik ben 17-jaar en het is mijn eerste boete.

als ik de cursus niet doe, dan krijg ik mn scooter rijbewijs niet meer terug.
maar kan ik dan nog wel mn auto rijbewijs halen?

mvg,
Bram
 
Advertisement - register to remove this

Eigenlijk zou ik niet eens moeten reageren op dit topic.

Maar goed, bij dezen dan toch...

@bachram:

Naar mijn mening moet een ieder hard worden aangepakt wanneer deze rijdt onder invloed.

Je wilt het toch niet op je geweten hebben dat je iemand invalide of dood rijdt ?

Persoonlijk vind ik dat je nog goed weg komt als je alleen een boete krijgt en de verplichte cursus moet doen.

-------------------------------------------------------------------------------------

Zelf houdt ik van een biertje, en meerdere, maar als ik moet rijden dan drink ik niet.

Hetzelfde geldt voor het volgende:

Wanneer ik "moet" drinken, dan rijdt ik niet.

------------------------------------------------------------------------------------

Natuurlijk zullen hier mensen op gaan reageren in de trant van: moraalridder, boter op je hoofd of iets dergelijks.

Voor diegene die probeert om mij uit de tent te lokken, zal ik meteen duidelijk zijn:
Dit is mijn eerste en tevens laatste reactie op dit topic.

Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn/haar daden en zal de, mogelijke, gevolgen zelf moeten dragen.

Mijn advies:

DON'T DRINK AND DRIVE !!!
 
Last edited:
610 ugl, das gdv 1,4‰... en dat al als 17 jarig ventje op de scooter...

Misschien is het dan wel beter dat je de cursus wel doet en je rijbewijs niet haalt, als nu al zo dom bent om met 7x de toegestane hoeveelheid alcohol gaat rijden.

Verwacht niet dat je hier veel positieve reactie's krijgt maar ik vind het echt jammer dat het bij een boete en cursus blijft.

Autorijbewijs is gekoppeld met scooterrijbewijs dus ga niet denken dat je er makkelijk vanaf denkt te komen als je alles weigert.
 
Back
Top