Rieju rr Dellorto 17.5 mm wil niet lopen

BramBeer

New Member
Hallo,

Ik heb laatst een brommer gekocht van me neef hij loopt niet en heeft zelf geen verstand van brommers om het te kunnen maken. Echter is het probleem niet zo groot. Mijn neef vond de brommer beetje hoog stationair lopen daarbij is hij maar als een dollen gaan lopen draaien aan de brandstof en stationair schroef gaan draaien wat eindigde in het niet kunnen starten van de brommer natuurlijk. Ik weet dat het de carburateur is want hij loopt even op remreiniger. Mijn vraag is dan dus alleen weet iemand de standaard afstelling voor zowel de stationair en lucht schroef voor een Dellorto 17,5 mm. Ik moet een richtlijn hebben anders weet ik niet of het me zelf ook lukt. Hoor het graag
 
Advertisement - register to remove this

Luchtschroef 1,5 slag open (een slag is een halve draai aan de schroef). Stationair schroef helemaal uit draaien en 2,5 slag naar binnen is meestal prima, als die te laag loopt nog een stukje indraaien tot die goed loopt.
 
Het spruitstuk is inderdaad lek zit een grote scheur in wat remreiniger en hij loopt even. Is er iets waar ik het meekan afdichten tot de nieuwe binnen is
Raad niet aan om dat af te dichten, als je dan gaat rijden en hij gaat weer open krijg je valse lucht, dan gaat die beroerd rijden en word die heel erg warm. Gewoon even geduld hebben.
 
Raad niet aan om dat af te dichten, als je dan gaat rijden en hij gaat weer open krijg je valse lucht, dan gaat die beroerd rijden en word die heel erg warm. Gewoon even geduld hebben.
Oké dat is dan wel verstandig hij wilt ook niet lopen op de standaard afstelling dus gewoon valse lucht
Post automatically merged:

Ohja hoe w
Luchtschroef 1,5 slag open (een slag is een halve draai aan de schroef). Stationair schroef helemaal uit draaien en 2,5 slag naar binnen is meestal prima, als die te laag loopt nog een stukje indraaien tot die goed loopt
Ohja hoe weet ik wannneer de stationair schroef helemaal is uitgedraaid gewoon dat hij helemaal uit de carburateur is en dan indraaien
 
Last edited:
Back
Top