Remlicht linkerrem kapot - keuring na WOK status

muhren

New Member
Hoi allemaal, ik heb overmorgen een afspraak bij het rdw om mijn sym fiddle II te laten keuren. Ik merk nu echter dat ze bij de garage zijn vergeten mijn linkerrem te maken. Ik kan mijn scooter niet met de linkerrem starten en het remlicht gaat er ook niet mee aan. Het lijkt me dat de kabel die erdoorheen loopt kapot is. Ik kan wel nog met de rechterrem starten en mijn remlicht gaat daar ook gewoon mee aan. Kom ik zo door de keuring of kan ik die beter uitstellen?
 
Advertisement - register to remove this

Als het aan de bekabeling ligt zou ik het vandaag nog maken, daar heb je immers geen specifieke onderdelen voor nodig.
Als je dit niet kan of wilt, zou ik de keuring beter uitstellen want als ze er achter komen is hij onherroepelijk afgekeurd!
 
Als het aan de bekabeling ligt zou ik het vandaag nog maken, daar heb je immers geen specifieke onderdelen voor nodig.
Als je dit niet kan of wilt, zou ik de keuring beter uitstellen want als ze er achter komen is hij onherroepelijk afgekeurd!
Oke bedankt! Ik ga even kijken of ik iets met de bekabeling kan doen, anders zeg ik m'n afspraak bij het rdw af. Gelukkig kan dat 24 uur van tevoren via internet.
 
Back
Top