remco's hifi shop

JohnB said:
In de Rijnstraat , maar t is echt een kut winkel.
Ik adviseer dan ook dat je beter bij auto-style afbent. En dat zegt genoeg over remco.

REmco car stereo Verkoopt alleen maar auto stule tering zooi.
Bagger troep.
Mja idd slechte ervaring met remco stelletje dozen achter de balie weten nergens wat vanaf, blablabla.
Mja gezien mijn instal illegaal uit me auto is gehaald wou ik tog weer ff wat geluid in me auto.
Install bevatte 6x9 polk speakers. 360 magnat classic versterker en een phoenix gold woofer 12" dus ja ik weet wat kwaliteit is.
Mja dus ff snel wat boxen halen.
Ik heb dus voor 25 eurotjus die jbl killers gehaald verw88te er al nie veel van op de verpakking staat 500 watt, NIET DUS. mja da wisk al.
voor 25 euris komt er nog best een lekker geluid je uit als je hem nie al te hard zet.
Maar als je dus egt goeie speakers wil ga dan naar een egte shop want dit hard zetten dat gaat nie.
groeten,

Ow btw ik zal wel ff vragen aan die dozen daar wat die velgies moeten kosten.
 
ohja nog een ervaring van mij met remco in de wijmarsstraat in den haag:

ik moest 2 simpele ovaaltjes hebben, dus ging eerst ff bij remco kijken, ik kom daar binnen, ik wou dus het een en ander vragen aan verkoop wijf, maar echt antwoord kreeg ik niet want de dame was te druk bezig met een 'klant' van turkse afkomst tot telefoonnummers uitwissellen aan toe. ik een beetje in die zaak rondkijken, allemaal open gaten in de muur waar radios horen te zitten een bende dus, maar had wel 2 speakertjes gezien die wel oke waren.
maar fortyun car shop (oid) zit paar honderd meter verder dus ik ging eerst daar nog ff kijken en zei dat ik zo terug kwam.
ik naar fortyun shop, alles moelijk duur, dus dat werd em niet, ik terug naar remco.
hangt er een briefje op de deur met iets in de trend van "pauze tot ... etc) dus ik bale, maar blijf voor de deur wachten, zie ik na paar minuten dat wijf met die turk van de trap afkomen 8P 8P net of er niks aan de hand was deur weer open en ik kon me boxjes kopen.

dit is dus echt waar!
 
zerrocool said:
ohja nog een ervaring van mij met remco in de wijmarsstraat in den haag:
Goh daar heb ik me ovaaltjes nou ook gehaald,
Btw car shop fortuin is nie egt 1 van de goedkoopste maar ik had daar wel me Phoenix gold woofer gehaald en af en toe hebben ze daar leuke aanbiedingen.
 
SRox said:
Goh daar heb ik me ovaaltjes nou ook gehaald,
Btw car shop fortuin is nie egt 1 van de goedkoopste maar ik had daar wel me Phoenix gold woofer gehaald en af en toe hebben ze daar leuke aanbiedingen.
kzeg het je phoenix roeleert de pan,...duur maar pretspul!!!!
 
kzie alleen maar mensen die met mooie en vooral dure namen staat te roepen, maar waarschijnlijk niet eens zelf hebben of weten hoe het klinkt.

750 voor velgen van 17'' + 4 banden, voor beetje goede band betaal je al gauw 100+ dat x 4 = 400, en dan 350 voor 4 lm 17'' velgen, mhaw cheaps is het zeker, maar liever jij dan ik
 
Tis niet echt een proffesionele zaak.

Maar als je krap bij kas zit, zal er vast wel ergens iets leggen voor een leuk prijsje. Tis echt een zaak voor mensen zonder verstand van audio e.d. Waar ze mooie verhalen gaan ophalen die kant nog wal slaan. :)

Ik zal er nooit iets kopen iig.
 
JP-Tuning said:
kzie alleen maar mensen die met mooie en vooral dure namen staat te roepen, maar waarschijnlijk niet eens zelf hebben of weten hoe het klinkt.
Erg domme opmerking dit. hoe kun jij nou weten wat wij hebben of niet. :| :L
 
750 vind ik anders wel duur voor dat soort velgen
dan leg ik liever paar 100 bij.
en dan heb ik deze:

BR510-folder-voor-web.jpg


of

A906-folder-voor-web-goed.jpg


die kosten 790 zonder banden. (17")

700 voor 16"

als die velgen van remco's niet duurder dan 5 met banden waren,
had ik er wel interesse in.
 
evo70@nitro said:
haha,een teken van jaloezi miss?:L


ben je nou echt zo stom??? of doe je alsof, wat haast onmogelijk is... verder ga ik hier toch niet neerzetten wat ik in de auto hebt, maar 1 ding is zeker, tis meer dal wat al die sjonnies hiero in de auto hebben zitten, als ze al een auto hebben, dus bewaar dit :L maar als je voor de spiegel staat....
 
Rud '86 said:
750 vind ik anders wel duur voor dat soort velgen
dan leg ik liever paar 100 bij.
en dan heb ik deze:

BR510-folder-voor-web.jpg


of

A906-folder-voor-web-goed.jpg


die kosten 790 zonder banden. (17")

700 voor 16"

als die velgen van remco's niet duurder dan 5 met banden waren,
had ik er wel interesse in.

koop nou niet die troep die je moet afhalen in een zeecontainer in rdam.
die vracht komt binnen uit korea die lui van bullbar betalen misschien 300 a 400 eus voor die velgen, container komt binnen deuren open, en die velgen worden gelijk vanuit de container verkocht. snel geld verdienen.
maar dit zijn van die chrome velgen als je die een keer wast is de helft van je velg wit omdat al het 'chrome' eraf is gevallen :D

edit:

site goed doorgelezen, misschien dat het toch wel redelijk spul is, zou het eigenlijk een keer irl moeten zien :)
 
Last edited by a moderator:
JP-Tuning said:
ben je nou echt zo stom??? of doe je alsof, wat haast onmogelijk is... verder ga ik hier toch niet neerzetten wat ik in de auto hebt, maar 1 ding is zeker, tis meer dal wat al die sjonnies hiero in de auto hebben zitten, als ze al een auto hebben, dus bewaar dit :L maar als je voor de spiegel staat....
bwahaha,nog dikke nek krijgen ook!!! :L:L:L
 
Back
Top