remco's hifi shop

Rud '86

Steelo Runner
ik zoek iemand die vlakbij remco car-stereo woont. (remcoshop.nl)
te vinden in: a'dam, rotterdam, den haag, utrecht, eindhoven, breda, antwerpen, gent en hasselt.

Als diegene toevallig in de buurt is, kan die informeren wt deze velgen kosten:

Replica VW RSK - 9 Spoke - Silver

2852_ReAudiVW_RSK9_48.jpg


De banden die eronderkomen maakt nie zo veel uit.
wilde t via telefoon informeren, maar ze geven geen prijzen over de tel.
en wil meteen ff weten of er verschil tussen prijzen zijn in verschillende steden.
 
Advertisement - register to remove this

heb al verschillende gebelt, echter geven ze geen prijzen door de telefoon over velgen. en als ik t in v&a zet, dan kan niemand erop reageren, alleen pm'en.
Zo worden andere forummers ook geinformeerd over de velgen *D
 
ik woon niet ver van remco's in antwerpen, zal deze week wel even gaan horen. moet er toch zijn voor nog wat voor men audio installatie te kopen :p
 
echt een kut zaak vind ik het, slechte service, slecht personeel, aso's, slecht spul, gewoonweg troep wat ze verkopen.

toch is die 'remco' wel hardstikke slim, de manier waarop alles gepresenteerd/adverteerd wordt laat het allemaal heel goedkoop overkomen.
wat dus niet zo is, het hele concept is dus heel goed bedacht/uitgevoerd.

maar ontopic ik zou niet weten wat ze kosten, heb wel een advertentie ergens waar het opstaat maar die prijzen zijn nooit vast soms is het duurder soms goedkoper, ligt aan diegene die achter de toonbar staat.
 
idd, in de shop zelf hangt ook nergens een prijs op, mn broer heeft er eens een versterker gekocht, man achter de balie zei ja die komt 100 euro zei mn broer neuh ik geef 80, zegt ie ja pak maar mee 8P boxen kabels enzo gratis gehad en de service zat er wel goed. dit was in hasselt.
 
ik heb 17" velgen nodig.,
kweet dat t een kut-winkel is, boxen, 500 watt. 200 rms. 10 euro. en dat soort pijrzen
1x hard zette en t geluid is vervormt,
maare dit heeft nix met velgen te maken, daarom daar wel interesse in
 
Roedi.. said:
idd, in de shop zelf hangt ook nergens een prijs op, mn broer heeft er eens een versterker gekocht, man achter de balie zei ja die komt 100 euro zei mn broer neuh ik geef 80, zegt ie ja pak maar mee 8P boxen kabels enzo gratis gehad en de service zat er wel goed. dit was in hasselt.


idd, gekke mensies daar :) neons veranderen ook soms van prijs hoor


mijn ervaringen:
kleine winkel, erg slordig (wanorde), goedkope prijzen en het spul
is echt wel degelijk hoor (zeker prijs - kwaliteit...)
 
je hebt ook van die velgen die bij eerste aanraaking met de stoep spontaal uit elkaar vallen, oook iets om naar uit te kijken. vriend van me had laast ongelooflijk goedkope velgen gekocht, ook best mooi, maar eerste klap (wat met 10 km ging) lag er al stuk uit. dit is trouwens geen remco's, en heb er verder ook geen ervaring mee.
 
Rud '86 said:
ik heb 17" velgen nodig.,
kweet dat t een kut-winkel is, boxen, 500 watt. 200 rms. 10 euro. en dat soort pijrzen
1x hard zette en t geluid is vervormt,
maare dit heeft nix met velgen te maken, daarom daar wel interesse in
Mijn broer had er een jackson fireforce versterker van 500watt gekocht.. niet echt bekend maar met een mtx audio woofer van redelijke grootte ging het wel lekker! zelfs met de boxjes van 250 watt ging het geluid niet vervormen oid, we vinden het zeker geen kutwinkel! alleen wel rare mensen achter de balie :X +ralf+
 
Roedi.. said:
Mijn broer had er een jackson fireforce versterker van 500watt gekocht.. niet echt bekend maar met een mtx audio woofer van redelijke grootte ging het wel lekker! zelfs met de boxjes van 250 watt ging het geluid niet vervormen oid, we vinden het zeker geen kutwinkel! alleen wel rare mensen achter de balie :X +ralf+


vaak vind je kijkshop troep ook geen troep, totdat je echt kwaliteit neemt, dan gaat er een wereld voor je open. als je niet beter gewend bent, dan is het idd te doen
 
Het is dus wel een kutwinkel, want de mensen sporen niet, en ze verkopen voor 99% troep, en komt nou niet aan met het klinkt redelijk, nee dat doet het niet als je het vergelijkt met fatsoenlijk materiaal, en ja ik kan het weten..
 
ze hebbe er toch ook pioneer/jbl enzo dat is toch gewoon goed en het is wel goedkoop had gister op die site zitte kijken en zag er allemaal wel netjes uit
 
JP-Tuning said:
vaak vind je kijkshop troep ook geen troep, totdat je echt kwaliteit neemt, dan gaat er een wereld voor je open. als je niet beter gewend bent, dan is het idd te doen
MTX audio lijkt me niet echt troep. })
 
Back
Top