Remblokjes :)

Runnerttt

Krijg de Runnerritus
Ik heb voor nieuwe remblokjes nodig :p En nu heb ik er dus nieuwe, alleen als ik me voorrem eraf haal, moet hij open natuurlijk :p;) maar gaat dan niet de druk eraf of iets dergelijks. Want ik haalde van me sloop runner de blokjes eraf en toen kwam er allemaal remvloeistof uit +pippi+ maar is dan ook de druk meteen weg? Of ik kan ik gewoon van me school Runner de rem opmaken en andere remblokjes erin sodeflikkeren :? Ik hoor graag wat terug :winner:
Thnx *D
 
Advertisement - register to remove this

Uhmmm volgens mij haal je dan ook de remleiding los... Dat hoeft niet. Je hoeft alleen de remklauw maar van je shijf en voorvork af te halen en dan kan je de blokjes verwisselen. De zuigers moet je iets naar buiten toe drukken met waterpomptang... Dan alles weer gewoon terug :)
 
en niet te vergeten; NOOIT de rem inknijpen als er geen remschijf tussen zit. zet desnoods een blokje hout oid tussen je remhandle en je handvat zodat je er ook niet per ongeluk in gaat knijpen...
 
uuuhm, dus gewoon rem eraf halen, blokjes verder openzetten en dan kan je ze er zo uithalen? zou volgensmij zitten ze nog ergens vast. Toen ik bij me sloop runner de blokjes eraf haalde moest ik de rem openmaken en toen kwam al die troep eruit en was meteen de druk weg. Daarna kon ik ze er pas uithalen omdat ik toen iets los kon maken zodat ik ze er zo kon uitpakken. dusss.....
 
De remblokjes worden bovenaan met een pin op hun plek gehouden. De pin eruit halen (1 veertje los halen en je kan hem eruit trekken) en je blokjes vallen er zo uit.
Dus NIET je remklauw openmaken..
 
Back
Top