Reglementen, DQ's, enz.

Status
Not open for further replies.
kunnen we al een datum prikken?
als het niet meer dan 20 man zijn, kan het gewoon hier in kerkdriel.
 
kunnen we al een datum prikken?
als het niet meer dan 20 man zijn, kan het gewoon hier in kerkdriel.

We hebben al enkele reacties, ik mail jou vandaag nog Kenny. Maar we hebben nog niet een reactie terug van iedereen....

En er zijn ook mensen met vragen, die stuur ik ook even door naar jou, want ik weet daarop geen antwoord!

Voor de scooter 70 zoeken we nog mensen..
 
kunnen we al een datum prikken?
als het niet meer dan 20 man zijn, kan het gewoon hier in kerkdriel.

Meer dan 20 zijn het er zoiezo niet dus het kan zoiezo in Kerkdriel, ik heb je een mail gestuurd op je mail adres van de sbo met daarin de namen van de rijders die eventueel wel rijdervertegenwoordiger willen worden.
 
er zullen ook nog meer mensen zijn denk ik die bij de vergadering willen zijn.


ik heb voor mezelf de knoop iig doorgehakt, dat ik er zelf mee wil stoppen. daarmee bedoel ik dus dat ik niet meer de kar wil trekken. wel wil/zal ik een adviseerende rol blijven werken, en het voortraject, contacten etc blijven doen samen met inne. er zal dus hard gezocht moeten worden naar aanvulling voor de huidige crew. na een aantal jaren van ons leven te hebben gegeven aan de scooterscene, willen inne en ik weer aan ons priveleven en toekomst gaan werken. de bestaande crew met aanvulling van nieuwe mensen, zullen een stabiele organisatie over gaan nemen, die een lang leven zal hebben, mits er mensen zijn die er met dezelfde passie, tijd en energie in stoppen.
 
Last edited:
Haha prima. Zeker als het door de week is dan vertrek ik namelijk vanuit mijn werk, dus rijd ik niet om :)
 
Prima. Ik kom wel. Is een uurtje rijden :) Misschien carpoolen?

Ik hoop dat Kenny eerst mijn mail eventjes beantwoord en de eventuele rijdersvertegenwoordigers meer informatie geeft over hoe het nu verder gaat verlopen, nu weet eigenlijk niemand waar die aan toe is, omdat ik vragen krijg die ik niet kan beantwoorden.

Denk als dit rond is er wel een vergadering gepland kan worden. Ik wil hier ook wel bij zijn, neem Vas en Barrel wel mee.
 
er zullen ook nog meer mensen zijn denk ik die bij de vergadering willen zijn.


ik heb voor mezelf de knoop iig doorgehakt, dat ik er zelf mee wil stoppen. daarmee bedoel ik dus dat ik niet meer de kar wil trekken. wel wil/zal ik een adviseerende rol blijven werken, en het voortraject, contacten etc blijven doen samen met inne. er zal dus hard gezocht moeten worden naar aanvulling voor de huidige crew. na een aantal jaren van ons leven te hebben gegeven aan de scooterscene, willen inne en ik weer aan ons priveleven en toekomst gaan werken. de bestaande crew met aanvulling van nieuwe mensen, zullen een stabiele organisatie over gaan nemen, die een lang leven zal hebben, mits er mensen zijn die er met dezelfde passie, tijd en energie in stoppen.

Ik hoop voor de SBO dat er mensen zijn die dit zien zitten....
 
Hallo,

Naar aanleiding van de sprint in Nijmegen wil ik hier toch even wat neerzetten.
Daniel van Leeuwen heeft de omloop gereden met een scooter waar hij niet zijn kwalificatie mee heeft gereden. Dit omdat zijn vertanding van zijn eigen scooter kapot was gelopen. Toch is het zo, dat dit toch niet mag?

Dit is mij al eens eerder verteld omdat ik al eens met 2 scooters naar Hengelo was gegaan. Toen werd mij ook verteld dat ik niet met 1 scooter mocht kwalificeren voor de omloop en met de ander finales mocht rijden.

Ik hoop dat hier naar gekeken wordt en dat hier werk van word gemaakt,

Groeten Bas

Edit: Bas op de naam van Maarten
 
ten eerste is het de scooter van Daniel niet waar hij op rijdt maar van mij;)
mijn vertanding is stuk gegaan rond half 4 en stond toch in de finales, ik ben toen naar Kenny gegaan om te vragen of het mocht dat Daniel de finale zou rijden op een scooter die ook uit de scooter70 kwam, en dat mocht gewoon...

en ja toch nog 8ste geworden, dus wat maakt het nou uit...:X
 
ten eerste is het de scooter van Daniel niet waar hij op rijdt maar van mij;)
mijn vertanding is stuk gegaan rond half 4 en stond toch in de finales, ik ben toen naar Kenny gegaan om te vragen of het mocht dat Daniel de finale zou rijden op een scooter die ook uit de scooter70 kwam, en dat mocht gewoon...

en ja toch nog 8ste geworden, dus wat maakt het nou uit...:X
Het maakt uit dat het regelement ten alle tijden nageleefd moet worden, of dit nou de uiteindelijke resultaten beïnvloed of niet. Het moet natuurlijk wel een eerlijke strijd blijven voor iedereen.
Ik was er verder niet bij en ken het regelement niet, alleen de opmerking: "dus wat maakt het nou uit....:X" vind ik een beetje krom.
 
de regels weet Kenny toch goed of niet, als mijn scooter NIET was stuk gegaan, had ik gewoon op me eigen scooter moeten rijden, dan had ik Daniel niet op een andere scooter mogen laten rijden.... maar omdat mijn Zip kapot gegaan was, mag je een andere scooter nemen om de finale mee te rijden, zo heeft Kenny het zelf tegen me gezegt, en niet zoals Bas zegt, van dat hij de vorige keer de finale met een andere scooter wou gaan rijden, terwijl de scooter waar hij mee gekwalificeerd was niet kapot was, want dan mag niet zei Kenny al...
 
Last edited:
Dat verhaal van dat een scooter kapot moet zijn is natuurlijk achtelijk, als ik 2 scooters bij me had en de 1 loopt nog net wat harder dan de andere dan kan je de hele dag rijden met de 1 en de ander in de finale pakken en roepen hij is stuk.
kijk het kan best stuk gaan en het is logisch dat je graag finales wil rijden,

en nu wordt daniel 8e maar hij krijgt toch meer punten nu hij als 8e geeindigd is.
 
Dat verhaal van dat een scooter kapot moet zijn is natuurlijk achtelijk, als ik 2 scooters bij me had en de 1 loopt nog net wat harder dan de andere dan kan je de hele dag rijden met de 1 en de ander in de finale pakken en roepen hij is stuk.
kijk het kan best stuk gaan en het is logisch dat je graag finales wil rijden,

en nu wordt daniel 8e maar hij krijgt toch meer punten nu hij als 8e geeindigd is.

huh hoe bedoel je, hij krijgt meer punten omdat hij als 8ste geeindigt is???
overdag heeft daniel gewoon met me eigen zip gereden hoor en me zip ging als 7de de finales in... net voor de finales ging namelijk me vertanding stuk, ook al had Daniel helemaal niet gereden, dan was Daniel alsnog 8ste geworden...

toen ben ikzelf naar Kenny gegaan of het mocht dat Daniel op een andere scooter uit de Scooter70 finales mocht rijden, toen heeft Kenny verteld dat het mocht... en ik had bewijs dat mijne stuk was, dat weet jezelf ook..:X

maar ja ik ben hier niet om moeilijk te doen, bij vragen moeten jullie maar bij Kenny zijn, hij is de geen die toestemming heeft gegeven...
 
Dat van die punten klopt idd niks van, want als hij niet had gereden in de finales had hij hetzelfde gehad als nu, maar het is alleen zo raar dat de regels elke keer anders worden
gehanteerd, ik gun iedereen een plek in de finale en een kans op meer punten.

maar het gaat om het verhaal dat je van kenny mag rijden met een scooter waar daniel zich niet op heeft gekwalificeerd.

want als ik de volgende keer me scooter stuk heb en er is iemand anders die niet in de finale zou zitten dan mag het weer niet. omdat het in het reglement staat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top