Reglementen, DQ's, enz.

Status
Not open for further replies.

Spasta

6.74 @ 150 meter
Naar aanleiding van John zijn reactie hierbij een topic.
Misschien is het handig dat hier alles over reglementen, diskwalificaties ed. in komt te staan.

Iedereen kent her verhaal wel denk ik... Zoniet kijk in het Hengelo topic.

Grtz Hans
 
Advertisement - register to remove this

ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen. ik heb met inne ook het een en ander besproken en we zijn het er samen over eens. als er geen oplossingen komen, ipv gezever over het niet functioneren van de SBO, dan trekken we aan het eind van dit seizoen de stekker uit de SBO sprints. wij hebben er genoeg van na 3 jaar ploeteren om nog steeds overal achteraan te moeten lopen vangen, terwijl er schijnbaar zoveel mensen zijn die weten hoe het moet.

succes iedereen, en het lijkt mij wijs om een aantal vertegenwoordigers aan te stellen per klasse, zoals ik al zei in het andere topic. dit topic draait toch weer uit op een discussie die niets toevoegend is.
 
ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen. ik heb met inne ook het een en ander besproken en we zijn het er samen over eens. als er geen oplossingen komen, ipv gezever over het niet funtioneren van de SBO. dan trekken we aan het eind van dit seizoen de stekker uit de SBO sprints. wij hebben er genoeg van na 3 jaar ploeteren om nog steeds overal achteraan te moeten lopen vangen, terwijl er schijnbaar zoveel mensen zijn die weten hoe het moet.

succes iedereen, en het lijkt mij wijs om een aantal vertegenwoordigers aan te stellen per klasse. dit topic draait toch weer uit op een discussie die niets toevoegend is.

Euhmm.. ik maak dit topic aan op vraag van uw collega.
Ik hoor graag uw reactie op mijn laatste post in het vorige topic, lijkt me duidelijk.
 
hij is geen crewlid, en verder heb ik gezegd wat ik wilde zeggen. ik laat het hier verder bij iig, en ga weekend houden.
 
hij is geen crewlid, en verder heb ik gezegd wat ik wilde zeggen. ik laat het hier verder bij iig, en ga weekend houden.

Ow ja makkelijk...
dan wacht ik wel op schriftelijk antwoord.
Veel plezier nog.

Grtz
 
Wat een gezeur jongens, laten we voorop stellen dat sbo als organisatie bloed zweet en tranen in de sprints steken.

De rijders doen dit ook.

Niemand is er op uit om iemand een poot te zetten.

Buiten het feit dat het terrecht of onterecht is.

Probeer het anders onder 4 ogen uit te praten, of via pm/mail.

Nu komen er onnodige frustraties , met alle gevolgen van dien. (lees: geen SBO meer)

Dan heb je wat bereikt als "liefhebbers" onder elkaar of niet.
 
Ik ging er van uit dat hij hier moderator is... omdat hij in andere topics ook al posts weggehaald had als ik me niet vergis.

Moderators en SBO crew hebben niets met elkaar te maken.. SBO huurt alleen een forumdeeltje hier...
 
Wat een gezeur jongens, laten we voorop stellen dat sbo als organisatie bloed zweet en tranen in de sprints steken.

De rijders doen dit ook.

Niemand is er op uit om iemand een poot te zetten.

Buiten het feit dat het terrecht of onterecht is.

Probeer het anders onder 4 ogen uit te praten, of via pm/mail.

Nu komen er onnodige frustraties , met alle gevolgen van dien. (lees: geen SBO meer)

Dan heb je wat bereikt als "liefhebbers" onder elkaar of niet.

Nudat er geen gehoor aan gegeven wordt en ze met dreigementen afkomen moet ik maar ineens toegeven?
Mjah sorry maar ik ben vrij principieel en wil hier op z'n minst een schriftelijke oplossing voor zien.

Zou wel makkelijk zijn anders... als ze weerstand krijgen even melden dat ze mogelijk stoppen met heel het gebeuren en iedereen houd z'n mond..
Ik wil ook niet dat er een einde komt aan SBO, dat is ook nooit mijn intensie geweest.
Ik ken ook een heel goede oplossing om heel dit verhaal af te ronden... dat scenario kunnen ze zichzelf ook wel voorstellen lijkt me.

Dat het via het forum moet kan ik momenteel weinig aan doen.
Zoals ik in mijn allereerste reactie hierover aangaf was het niet mogelijk om kenny een pm te sturen.

Het schriftelijk tekenen is ondertussen ook al verzonden maar daar is tot dusver nog geen reactie op gekomen.

Moderators en SBO crew hebben niets met elkaar te maken.. SBO huurt alleen een forumdeeltje hier...

My bad.
 
Ow ja makkelijk...
dan wacht ik wel op schriftelijk antwoord.
Veel plezier nog.

Grtz
inne en ik hebben de afgelopen 3 jaar een leven gehad met alleen maar zorgen en stress om te komen waar we nu zijn. ik kan beter zeggen dat we geen leven hebben gehad. dat is iets waar we zelf voor gekozen hebben om te gaan doen, maar op een dag is de koek op. ik ben het op dit moment gewoon beu, en zeg gewoon wat ik wil. en of dat nu profi is of niet boeit me op dit moment echt geen ruk.

ga me dus niet makkelijk noemen vanachter je computer. je weet nog niet eens 10% van wat er allemaal bij komt kijken om een organisatie op te bouwen zoals het nu is en te onderhouden. ik zal je wel een nette brief terug sturen, maar de beslissing blijft zoals hij is. de reden waarom zal je wel in je brief terug lezen.
 
Last edited:
Relativeer alles eens Spasta, ik vidn dat ge STERK aan het overdrijven zijt.

Er is iets foutgelopen, je hebt wat punten mislopen.
Niet fijn voor jouw, niet goed van de organisatie. PUNT UIT.

Laat het daar dan ook bij, wees blij dat je fijn met je scooter legaal wat sprintjes kan trekken. Als je alles foutloos wil zien lopen, dan zet je zelf maar wat op.

Niet moeilijk doen, en al helemaal niet proberen "de man" uit te hangen, wat dat is net wat jij nu probeert te doen. :)

Indien ik de baas was, had ik je er al lang uitgeschopt.
Mensen met een grote muil kunnen ze echt missen als tandpijn.
 
wat een stomme opmerking zeg sandor.
het begint nu trouwens alweer de zoveelste discussie te worden he. is het niet gewoon slim om je in dit topic bezig te gaan houden waar je dit topic in eerste instantie voor geopend heb.
 
Relativeer alles eens Spasta, ik vidn dat ge STERK aan het overdrijven zijt.

Er is iets foutgelopen, je hebt wat punten mislopen.
Niet fijn voor jouw, niet goed van de organisatie. PUNT UIT.

Laat het daar dan ook bij, wees blij dat je fijn met je scooter legaal wat sprintjes kan trekken. Als je alles foutloos wil zien lopen, dan zet je zelf maar wat op.

Niet moeilijk doen, en al helemaal niet proberen "de man" uit te hangen, wat dat is net wat jij nu probeert te doen. :)

Indien ik de baas was, had ik je er al lang uitgeschopt.
Mensen met een grote muil kunnen ze echt missen als tandpijn.

Zulke reactie's kunnen beter achterwegen gelaten worden. Zover ik weet doe jij verder ook niet mee aan de SBO. Je mag uiteraard je mening hebben, maar dit soort meningen daar komt waarschijnlijk weer een hoop geouwehoer mee en dan wordt het topic geclosed en daar heb je vrij weinig aan. Spasta heeft wel degelijk een punt en brengt dit gewoon netjes te woord.


Verder ben ik er persoonlijk voor om 1 of 2 rijders per klasse als vertegenwoordiger voor te dragen. Dit heeft Maarten ook al een keer voorgesteld maar dit werdt toen meteen de grond in getrapt door mede rijders. Ik ben best bereid om zo'n vertegenwoordiger te worden dit jaar van de Scooter 70.
 
ik ben het op dit moment gewoon beu, en zeg gewoon wat ik wil. en of dat nu profi is of niet boeit me op dit moment echt geen ruk.

Ik begrijp wat je bedoeld, daarom heb ik het nooit begrepen dat je het deed zonder er zelf iets aan over te houden... dat blijft niet duren. Zoals nu ook naar boven komt. Helaas gaat dit wel ten koste van de rijders.

Echter wat je hierboven zegt gaat natuurlijk nergens om maargoed, ik wijd me er verder niet over uit voordat heel de ledenlijst mij gaat aanspreken {!

Ik wacht je brief af :).

Relativeer alles eens Spasta, ik vidn dat ge STERK aan het overdrijven zijt.

Er is iets foutgelopen, je hebt wat punten mislopen.
Niet fijn voor jouw, niet goed van de organisatie. PUNT UIT.

Laat het daar dan ook bij, wees blij dat je fijn met je scooter legaal wat sprintjes kan trekken. Als je alles foutloos wil zien lopen, dan zet je zelf maar wat op.

Niet moeilijk doen, en al helemaal niet proberen "de man" uit te hangen, wat dat is net wat jij nu probeert te doen. :)

Indien ik de baas was, had ik je er al lang uitgeschopt.
Mensen met een grote muil kunnen ze echt missen als tandpijn.

Ik denk dat ik deze discutie op een nette manier voer en alles zover mogelijk beargumenteer. Verder ga ik er niet op in.

Verder ben ik er persoonlijk voor om 1 of 2 rijders per klasse als vertegenwoordiger voor te dragen. Dit heeft Maarten ook al een keer voorgesteld maar dit werdt toen meteen de grond in getrapt door mede rijders. Ik ben best bereid om zo'n vertegenwoordiger te worden dit jaar van de Scooter 70.

Dat is inderdaad een goed idee en ikzelf had me daar vorig jaar ook best voor willen opgeven als ik daar weet van had.
Dit jaar heeft het echter geen zin omdat ik maar 3 à 4 wedstrijden aanwezig kan zijn.

Dit is dan ook weer direct het laatste wat ik erover zeg.

Grtz Hans
 
Relativeer alles eens Spasta, ik vidn dat ge STERK aan het overdrijven zijt.

Er is iets foutgelopen, je hebt wat punten mislopen.
Niet fijn voor jouw, niet goed van de organisatie. PUNT UIT.

Laat het daar dan ook bij, wees blij dat je fijn met je scooter legaal wat sprintjes kan trekken. Als je alles foutloos wil zien lopen, dan zet je zelf maar wat op.

Niet moeilijk doen, en al helemaal niet proberen "de man" uit te hangen, wat dat is net wat jij nu probeert te doen. :)

Indien ik de baas was, had ik je er al lang uitgeschopt.
Mensen met een grote muil kunnen ze echt missen als tandpijn.

Dit even ten eerste Sbo is een super organisatie ze organiseren goede sprints en races. Maar het reglement is soms wat vaag en word niet altijd even goed gehanteerd zoals de borging van dinya en meerdere situaties. Hans wil dit gewoon duidelijk hebben zo dat er geen misverstanden meer kunnen onstaan en daar is iedereen bij gebaat.
 
Oefening baart kunst, geef de sbo tijd, dan zal het allemaal wel netjes draaien.

Ik snap igg niet waarom er zo'n grote zaak van wordt gemaakt, Hans je zegt zelf dat je maar 3 a 4 sprints aanwezig zal zijn. Dat betekent dat je duidelijk niet mee doet voor het kampioenschap. Of sla ik iets over?

Als je wil dat het werkt, moet je uiteraard praten over de fouten. Maar dan moet je de fouten ook in het algemeen houden, en niet enkel "geirriteerd" raken door fouten die bij jou zijn gemaakt. Ik hoop dat je dit snapt, ik bedoel er allesinds niets verkeerds mee. :)
 
het gaat hans natuurlijk om het principe en niet zozeer om die 3de plaats.
wat hij wil bereiken met deze discussie is dat de organisatie hier wat aan doet zodat dergelijke situaties hopelijk niet meer voorkomen

ik vind helemaal niet dat hij 'de grote man' wilt uithangen,hij komt met goed onderbouwde argumenten en brengt dit op een volwassen manier voor

uit fouten leer je,en als niemand zen mond durft open te trekken weet je nooit waar de fouten liggen.

ik denk dat alle rijders hier baat bij hebben dat alles gwn nog beter en eerlijker verloopt.

het is helemaal niet zen bedoeling om de sbo af te breken ofzo,hijzelf heeft ook wel degelijk respect zoals ons allemaal voor alle energie dat de crew members in de meetings steken zodat het voor ons mogelijk is om heerlijk te kunnen knallen!
 
Ik denk dat Kenny en Inne er heel veel tijd en geld in hebben gestoken om het zo te krijgen zoals het nu is.
Daarvoor zijn heel veel mensen blij van geworden zodat ze nu eens legaal kunnen knallen met hun hobby of voor sommige hun leven:p.
En ook gemeenten na gaan denken en er een legale sprint toelaten
Natuurlijk is er bij elke stichting/verening dingen die verbeterd kunnen worden zo ook bij de SBO.
Wat hans ook aangeeft dat sommige zonder boring rijden vind ik ook niet kunnen wat dit staat leterlijk in het regelement.
Wat ik zelf heb gezien is dat heel veel mensen rijden die hun buddy niet vast hebben zitten.
Misschien is dit erin geslopen van hee die kennen we goed dus die laten we doorgaat weet ik niet maar zou kunnen.
Wat kenny aangeeft ga met een man of 20 ergens een avond zitten en gewoon heel het regelement doornemen wat kan er verbeterd worden wat kan er anders.
En vooral ga met elkaar om als volwassen mensen en laat elkaar uitpraten en luister naar elkaar ik denk dat je dan veel meer bereik als elkaar hier beetje afzeiken op het forum.
En misschien ieder jaar een leden vergadering houden is misschien ook een idee kunnen nieuwe mensen zich introduceren en kunnen mensen die het al langer doen weer nieuwe regels toevoegen of oudere veranderen.

dit is mijn mening.
En denk na een leven zonder SBO wil geen een sprinter/racer.
 
Goede tip (voor iedereen) : kijk naar je eigen en kijk & wijs direct niet naar een ander.

Snelle tijden hebben is meer dan een bekertje ontvangen van +- 3 euro.
Er zal altijd gezeur, bedrog & gekanker zijn, is altijd bij (motor)sport.

Het is een leuke hobby sprinten, laat het een leuke hobby blijven voor die 150meter rechtdoor.

Circuit racen dat is andere koek ! :) Dat is topsport.

Een strenge Keuring voor de sprints/races en de eerste 3 dienen na sprints/race nog eens gecontroleerd te worden. Is al jaren zo bij races. Zo eenvoudig.

Kenny en Inne & co steken er veel tijd in en krijgen er weinig voor terug !
Respect hebben ze ons.
Ps: je kan ze altijd sponseren en daarmee help je iedereen mee in de sector.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top