regen

Advertisement - register to remove this

same story here (Belgie)
smile.gif
 
regen is cool ?????

ben vanochtend 3 keer bijna onder uitgegleden en 1 keer bijna aangereden omdat het zo teringglad was bij ons, en ik hoef maar 3 min te rijden , ku je nagaan!
 
Hhaahah ja dan kunnen we nagaan hoe slecht jij anticipeert als het regent...

Just kidding, was maar allemaal grapje vat het niet zo serieus op man, stel apen.

En als er geen regen was, was er ook geen leven ! En zo is het maar net !

SvR
 
Was inderdaad behoorlijk nat, gewoon een goed regenpak is wel handig. Alleen de pest is dat je geen kloot meer ziet met je vizier dicht en als je 'm open zet stroomt alles naar binnen!
 
weet je wanneer je niets ziet als je een donker vizier hebt en het is donker , als het dan regent MOET je met een open vizier rijden en dat zuigt!!!

>>Sjoerdyo>> het was vandaag abnormaal glad en het had maar een klein beetje gemiezeld , ik had dus gedacht dat het wel meeviel!
 
met een goede helm (ventilatie) heb je dus totaal geen last vd regen!! nix aangeslagen zivieren enzo...

Ik heb er met m'n helmpie ook geen last van en waareom zou je dan met een open vizier rijden??
 
Ik heb gewoon een helmpje van 180 piek. Ik weet het een plastieke maar had gewoon geen geld meer over. Scooter was al duur zat. Ga wel een andere helm kopen hoor. Als ik een keer val en hij breekt dan ben ik ook niet blij. Wil dan wel een hele mooie, replica ofzo. En met zeker een goeie ventilatie erin, want 's morgens vroeg beslaat ie ook. Echt link is dat als ik over zo een smal fietspad door het bos heen moet, met tegenliggers ook.
 
Inderdaad is het behoorlijk kut zo een donker vizier s'avonds je ziet geen donder...
Maar het is wel bruut overdag
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ik heb trouwens een AGV Troy Corser replica "The crock" of zo met een krokodil achterop gespoten met een zuiger in zijn bek en een race vlag in zijn handen
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

P.s miezer regen is het kutst want dat blijft op je vizier liggen en daar helpt geen ventilatie of wat dan ook tegen want dat helpt alleen tegen beslaan!!!
 
Back
Top