Regen in uitlaat

killer1

Wallaroo tuning
Ik heb nu een gianelli black gun op men wallaroo(zo'n lange dus), nu viel het mij tijdens het poetsen op dat de regen eigenlijk zomaar in de uitlaat valt als de wind goed(verkeerd) staat... nu tijdens het rijden gaat dat niet gebeuren want dan is de uitgaande luchtstroom toch te groot, maar men brommer staat veel buiten, in de regen dus... kan dit echt kwaad en moet ik een soort 'dopje' zoeken dat ik erin kan duwen als ik em parkeer of zou het echt geen kwaad kunnen? aangezien het er onderaan niet uit kan komt het na een grote onweersbui volgens mij tot in de cilinder als de wind verkeerd staat...
als ik er totaal naast zit, vertel het mij :p
thx
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat er heeeel weinig in komt... en als het er in komt dan start je em ff speel je een beetje met je gas en is het al weer bijna weg.... en anders zet je je scooter gewoon onder een afdakje.
 
Lipton said:
en anders zet je je scooter gewoon onder een afdakje.

als het gaat zet ik em droog, maar op school bij ons bv gaat dat niet, er is een afdakje voor 5 scooters en er zijn er dagelijks 70... en ik ben altijd net op tijd op school dus geen plaats.
 
ik heb net mijn scooter schoongemaakt en toen ging ik eht sop eraf spuiten met een tuinslang en toen ging er per ongeluk best wel veel water in mijn NRX :p :X
doet ie het dan denk je nog?
 
ZmokerZ said:
ik heb net mijn scooter schoongemaakt en toen ging ik eht sop eraf spuiten met een tuinslang en toen ging er per ongeluk best wel veel water in mijn NRX :p :X
doet ie het dan denk je nog?
Dit meen je niet? tuurlijk doet 'ie 't dan nog. Valt me op dat je die NRX wel vet-cool, gaaf vindt, zie je in elk topic "m'n NRX :p' :L"
 
Back
Top