This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Reacties impulz

Originally posted by Gijshouwen
heb je tiesto ooit hard horen draaien dan?
ik wel.... en dat was vet! (was bij Tiesto Solo in The Palace, Groningen)

btw, voor degenen die denken, hmm, tiesto, top40 dj. Na het luisteren van ISOS3 blijft hij voor mij nogsteeds 1 van de Beste dj's van NL.

enne, pillen enzo... niet nodig, ik trek een feest ook nuchter prima... Extrema, here i come
 
Ik vond de sfeer echt toppie! Weining zatte ruziezoekende molukkertjes zoals in de brabanthallen enzo. Echt relext.

ook minder van mn keel last zo na de hele nacht in de frsiie openlucht

VInd de muziek persoonlijk steeds minder worden. Vond hardstyle op het begin met dana en pavo nog wel vet, maar nu idereen niks anders meer lijkt te willen begin ik het echt minder te vinden.

Doe mij maar mauro picotto, marco bailey, jeff mills, dave clark etc.


Net wat meer techno zeg maar, hard met een beat.

en over de pillen, ik had vanwege een verkankerde lichaam en geest een half jaar nie gebruikt en ging nu voor het eerst echt weer een keer hard op maar 3 (!) pillen a 100mg en zonder speed (kan ik nie meer tegen). Woeiii, echt heel de nacht staan stampen

Ennuh, arne, check de statestieken, de kwaliteit wordt alleen maar beter (op de hoveelheid mdma per pil na). Of zouden jullie gewoon een gebrek aan Brabants Meesterschap hebben daaro?
 


Zo denk ik er ook over die flesjes nu dat je het zegt. Einde van de avond kon je er op lopen. En bijna elke keer dat je op je bek gaat
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Ik ben ook gekapt met die shit. Kwaliteit is om te huilen en je gaat er zo van naar de tering.

neem je toch gewoon sossa ben je nie zo verrot van de volgende dag. Ik was zaterdag in de Powerzone. Super gekke tent. Alleen maar mooie vrouwen.
 
Ik vond het heel vet.De sfeer was gewoon rielaxt.
Bij yoji ging iedereen uit ze pan.Alleen jammer dat Montana 15 min "technische problemen"had.Ik irriteeerde me mateloos aan die flesjes.Maar ik had het erntsig naar me zin, ondanks ik dacht dat ik het eerst niet ging trekken omdat er wijven mee gingen.Maar ik trok ze juist heel goed.Binnekort fotos van mij.

mzls
 
Mwah sfeer was wel ok, maar op Shockers vond ik de sfeer echt nog kewler... Ok, je moest misschien de snuivende peopz om je heen ff wegdenken, maargoed .

Tja het was wel lachen ofzo, maar ik had echt zoiets na afloop van: Was dit het nou?
Ik had echt het gevoel alsof ik nog nix gedaan had :?.

Don Diablo draaide best kicke in de eurogrooves, maar van die emjay die erna kwam begon je bijna spontaan te janken zeg.
Mjah je kreeg wel stampruimte ineens , al1 jammer dat het geen stampruimte was .