Reacties impulz

Advertisement - register to remove this

Ik ben gister niet naar impulz geweest, maar naar Dana en aphex twins die in the zone draaiden. Hele avond hardstyle, echt feest!
 
ik was er wel sfeer was goed en ik vond ook dat er een beetje zacht gedraaid werd cker tiesto vond ik tegenvallen
maar voor de rest wel naar me zin gehad natuurljik
 
Ik vond JP volop tegenvallen vergeleken met afgelopen impulz in den bosch.
Lab 4 vond ik wel goed, en Biomehanika tog ook wel.
Verder draaide Mar-Y-Sol ook lekker, en in de drum & bass was die MC echt volop goed. Vin-E ofzo.
Ik heb me zeker vermaakt, deze keer ging alles goed met vervoer enz.
 
Mjah, ik ben blij dat ik niet geweest ben, veel te groot voor mij :P
Ik zou helemaal gek gewoon worden tussen al die mensen en mezelf kennende zou ik iedereen in het begin al kwijtraken en pas aan het einde terugvinden :)
 
Originally posted by Daanje
Mjah, ik ben blij dat ik niet geweest ben, veel te groot voor mij :P
Ik zou helemaal gek gewoon worden tussen al die mensen en mezelf kennende zou ik iedereen in het begin al kwijtraken en pas aan het einde terugvinden :)

Ja het was volgens mij wel drukker dan de mysteryland van 2 jaar terug. Ik had op zich wel meer van de muziek verw8. Maarja volgende week hardcore 4 life tropicana.
 
Ik was in de fun, was wel top avondje. Alleen jammer dat ik pas 0.00 binnen was, zodat het nog maar 6 uurtjes duurde. :S
 
ik baal dat ik het in de Hemkade gemist heb, maar ik kon nog wel gaan, maar dan had ik dood gelegen daar, want had nogal veel gezopen en geblowed :D
 
Over dood gesproken, ik had een vriend van je broertje een p'tje verkocht. Die gast zag er echt naar de kanker uit toen ie me bedankte aan einde van de avond.
 
Originally posted by Sebas!
Over dood gesproken, ik had een vriend van je broertje een p'tje verkocht. Die gast zag er echt naar de kanker uit toen ie me bedankte aan einde van de avond.

Volgens mij zag iedereen er verkankerd die gebruikt hadden. Gelukkig was is nuchter ik stond om 6 uur nog steeds helemaal gek te doen. De rest was al half dood
 
Klopt, had er vandaag (ehm gister) ook ontzettende last weer van. Eerst moeilijk in slaap komen. Dan je kaak en je tanden en je tandvlees. Dan bijna niet kunnen eten. En dan uiteindelijk nu wakker zitten en honger hebben. :S
 
Originally posted by Sebas!
Klopt, had er vandaag (ehm gister) ook ontzettende last weer van. Eerst moeilijk in slaap komen. Dan je kaak en je tanden en je tandvlees. Dan bijna niet kunnen eten. En dan uiteindelijk nu wakker zitten en honger hebben. :S


Hehehe.. Ik trek het nuchter ook prima.
 
Originally posted by michelV
ik was er wel sfeer was goed en ik vond ook dat er een beetje zacht gedraaid werd cker tiesto vond ik tegenvallen
maar voor de rest wel naar me zin gehad natuurljik

heb je tiesto ooit hard horen draaien dan?
Lab4 was echt vet vondt ik, Jp en yoji waren ook goed, vond tom harding echt slecht draaien. al met al vond ik het een geslaagd feestje.
 
Mwah ik vond ut ook niet echt super...

- Weinig stampruimte :(

- Muziek behoorlijk soft...

- Weinig/geen nieuwe soundz gehoord :'(

- Volume was erg matig...

- Die flesjes waren irritanter dan anders :? vast stugger plastic ofzo...

mjah en dan nog dat geouwehoer met 2 soorten muntjes blaat enzo... ID&T rules dan toch wel weer...

Sfeer was wel ok opzich alleen niet zoals op hardstyle feesten...

maar toch:

BRUUSK@IMPULZ ;)
 
Last edited:
Originally posted by Daanje
Mjah, ik ben blij dat ik niet geweest ben, veel te groot voor mij :P
Ik zou helemaal gek gewoon worden tussen al die mensen en mezelf kennende zou ik iedereen in het begin al kwijtraken en pas aan het einde terugvinden :)

Op sensation vond ik je anders terug :! 8)

Mja is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden
 
Back
Top