JeremY Well-Known Member 7 August 2002 #1 ik vind het een lomp idee maargoed kreeg 5€ van een vriend als ik het hier vroeg een vriend heeft een runner en wil daar op : een lucht filter van een runner180 zetten hij heeft al een 180cc lookalike uitlaat(vraag niet wat voor een) maar past dat lucht filter van een runner180 ook op een runner 50cc ? ik weet het sorry :W heeft iemand enig idee wat zo`n filter kost ? Last edited: 7 August 2002
ik vind het een lomp idee maargoed kreeg 5€ van een vriend als ik het hier vroeg een vriend heeft een runner en wil daar op : een lucht filter van een runner180 zetten hij heeft al een 180cc lookalike uitlaat(vraag niet wat voor een) maar past dat lucht filter van een runner180 ook op een runner 50cc ? ik weet het sorry :W heeft iemand enig idee wat zo`n filter kost ?
Ephymerous Banned 7 August 2002 #3 Ik denk het wel, maar ik denk dat je dan een soort van begrenzig moet nemen anders krijgt ie veel te veel lucht, maar het lukt zeker wel Upvote 0 Downvote
Ik denk het wel, maar ik denk dat je dan een soort van begrenzig moet nemen anders krijgt ie veel te veel lucht, maar het lukt zeker wel
JeremY Well-Known Member 7 August 2002 #4 Originally posted by Stevie wat voor uitlaat? Click to expand... zal het niet weten lijtk een beetje op ixil sport maar is het niet dit is echt lijp Upvote 0 Downvote
Originally posted by Stevie wat voor uitlaat? Click to expand... zal het niet weten lijtk een beetje op ixil sport maar is het niet dit is echt lijp
JeremY Well-Known Member 7 August 2002 #5 heeft iemand enig idee wat zo`n filter kost ? Upvote 0 Downvote
Stevie grmblfffsss 7 August 2002 #6 Originally posted by Rocket death zal het niet weten lijtk een beetje op ixil sport maar is het niet dit is echt lijp Click to expand... maar uhm, waarom wil hij daar een luchtfilter van een runner180 cc opzetten....? Upvote 0 Downvote
Originally posted by Rocket death zal het niet weten lijtk een beetje op ixil sport maar is het niet dit is echt lijp Click to expand... maar uhm, waarom wil hij daar een luchtfilter van een runner180 cc opzetten....?
Marco_v_W hoi 7 August 2002 #7 is de diameter van de aansluiting niet veel groter van de 180 cc runner tegenover de 50 cc runner??? Upvote 0 Downvote
JeremY Well-Known Member 7 August 2002 #8 Originally posted by Stevie maar uhm, waarom wil hij daar een luchtfilter van een runner180 cc opzetten....? Click to expand... gozer is helemaal de weg kwijt Upvote 0 Downvote
Originally posted by Stevie maar uhm, waarom wil hij daar een luchtfilter van een runner180 cc opzetten....? Click to expand... gozer is helemaal de weg kwijt
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 7 August 2002 #9 Mjah, in principe moet het kunnen qua aansluiting op de carb... Volgens mij kan je gewoon een standaard 50cc-filter aansluiten @ 20.5mm DO [de originele carb. van een 180cc], dus andersom ook Upvote 0 Downvote
Mjah, in principe moet het kunnen qua aansluiting op de carb... Volgens mij kan je gewoon een standaard 50cc-filter aansluiten @ 20.5mm DO [de originele carb. van een 180cc], dus andersom ook
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 7 August 2002 #11 Euhm, duur ofzo? Rare vrienden heb je overigens Upvote 0 Downvote
Marco_v_W hoi 7 August 2002 #12 wat zal het je een keer kosten uhm... 50 euro max.... Upvote 0 Downvote
Black Phantom Senior Member 8 August 2002 #13 Originally posted by Rocket death maar weet niemand een richtprijs ? Click to expand... pm razma die weet het vast Upvote 0 Downvote
Originally posted by Rocket death maar weet niemand een richtprijs ? Click to expand... pm razma die weet het vast